Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-04@08:26:26 GMT

یک مدرسه در اصفهان فروریخت+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۶۴۹۸

صراط:

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر گفت: 57 مدرسه در سطح شهرستان خمینی شهر وجود دارد که اقدامات مقاوم و ایمن سازی آنها انجام شده است؛ ولی در مدرسه سادات درچه به علت بارندگی شدید در پائیز امسال و درست عمل نکردن ناودان سقف کلاس، قسمتی از کچ های سقف یکی از کلاسها فرو ریخته است.

به گزارش صدا و سیما ابراهیم باقری با بیان اینکه این حادثه در روز پنجشنبه که مدارس تعطیل است، رخداد و به کسی آسیب نرسید،  افزود: قسمت فروریخته، بخش کوچکی از سقف بوده، ولی به دلیل ایمن سازی مابقی سقف ، سایر قسمتهای تبله کرده توسط کارگران تخریب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بعد از این حادثه، پشت بام مدرسه مجددا ایزوگام شده است و بعد از بازدید کارشناسان نوسازی مدارس و خشک شدن رطوبت موجود،  قسمتهای داخلی کچ کشی و ترمیم خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بارندگی سقف مدرسه صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این مدرسه ۳ کلاسه یکصدو سی و هفتمین مدرسه  خیرساز شهرستان خوی بود که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد  .

این مدرسه  با ۲۱۷ مترمربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال به صورت مشارکتی توسط خیر مدرسه ساز "مرحوم حاج یداله جدیدی" و اداره کل نوسازی مدارس استان احداث شده است.

محمد پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوی در مراسم افتتاح این مدرسه گفت : در حال حاضر ۱۴ باب مدرسه با ۲۱۳ کلاس درس تخریبی در زلزله های خوی هم با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد در مناطق مختلف خوی در دست احداث است.

دیگر خبرها

  • مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • همسطح سازی و نصب ۳۰ دریچه منهول فاضلاب در بندر امام خمینی
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • اهمیت معلم از نگاه امام خمینی: شغل شما آدم سازی است
  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • معاون استانداری اصفهان در مدرسه دوران تحصیل خود حضور یافت
  • معاون سیاسی استانداری اصفهان در مدرسه دوران تحصیل خود حضور یافت