Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش نجیمی درباره اخباری که مبنی بر قرنطینه شدن فرد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در اصفهان منتشر شده بود، اظهار داشت: این فرد از کارکنان فرودگاه اصفهان بود که با علایم تب و سرفه مورد معاینه و بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بود به منظور احتیاط در بیمارستان بستری شد.

اخبار اجتماعی - وی افزود: همه تلاش ما این است که احتیاط را رعایت کنیم بنابراین به دلیل رعایت همه جوانب امر، این فرد در بیمارستان بستری شد و آزمایش وی برای وزارت بهداشت ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از رفع علایم بیماری در این فرد خبر داد و گفت: مراقبت‌های لازم از این فرد صورت گرفت، علایم مشکوک به بیماری در این فرد اما امروز برطرف شد و با رفع خطر مشکوک بودن به ابتلا به کرونا این فرد حوالی ظهر امروز از بیمارستان مرخص شد.

وی ادامه داد: ما مراتب موضوع را به وزارت بهداشت اعلام کرده‌ایم و دلیل اعلام اخیر وزارت بهداشت مبنی بر مشکوک بودن این فرد به کرونا که در رسانه‌ها منتشر شده است، به دلیل تاخیر زمانی در انتشار موضوع بوده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قرنطینه کرونا اخبار اجتماعی اصفهان بیمارستان ویروس کرونا قرنطینه وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد

سازمان بهداشت جهانی از مستند کردن ۴۴۳ حمله رژیم صهیونیستی به تاسیسات بهداشتی غزه خبر داد.

به گزارش مشرق از الجزیره، سازمان بهداشت جهانی طی پیامی در ایکس(توئیتر سابق) اعلام کرد که ۴۴۳ حمله رژیم اشغالگر به تاسیسات بهداشتی و کارکنان حوزه بهداشت را از زمان شروع جنگ غزه، مستند و ثبت کرده است.

این نهاد بین المللی، همچنین از کشته شدن ۷۲۳ نفر و زخمی شدن ۹۲۴ نفر در حملات رژیم صهیونیستی به تاسیسات بهداشتی خبر داد.

براساس این گزارش، در نتیجه حملات رژیم اشغالگر به غزه، ۱۰۱ مرکز درمانی و ۱۰۶ آمبولانس از بین رفته اند.

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که ابعاد خسارت های وارده به برخی از تاسیسات بهداشتی و درمانی غزه مثل بیمارستان «ناصر» در خان‌یونس، هنوز کاملا برای این سازمان روشن نیست.

ارتش رژیم اشغالگر در ماه فوریه، بیمارستان ناصر را محاصره و به آن حمله کرد که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از بیماران و کادر درمان این بیمارستان و ویرانی بخش هایی از این مرکز درمانی شد.

براساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، حداقل ۳۰۰ کودک و بیمار کشته شده در حمله صهیونیست ها، در گورهای دسته جمعی کنده شده توسط امدادگران، در بیمارستان ناصر دفن شده اند.

دیگر خبرها

  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به سالک مبتلا می‌شوند
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • بیماریی که سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به آن مبتلا می‌شوند
  • علایم و نشانه‌های مالاریا چیست؟
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین