Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز اول این رقابت ها در دومین وزن، وزنه برداران دسته ۶۷ کیلوگرم در رشت با هم به رقابت پرداختند که در نهایت ایراوان اکویولی از کشور اندونزی با مجموع ۳۱۰ کیلوگرم مقام قهرمانی این دسته را کسب کرد.

در مسابقات این وزن، اکویولی در حرکات یک ضرب،  دوضرب و مجموع موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد، دنی دنی دیگر وزنه بردار این کشور نیز در حرکات دوضرب و مجموع موفق به کسب مدال نقره و در حرکت یک ضرب موفق به کسب مدال برنز شد و سزر بونیامی نیز از ترکیه در حرکت یک ضرب موفق به کسب مدال نقره و در حرکت دوضرب و مجموع نیز مدال برنز را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رقابت های این وزن که با حضور پنج وزنه بردار از کشورهای اندونزی،  ترکیه،  مغلوستان و اردن برگزار شد،  در نهایت ایراوان اکویولی در حرکت یک ضرب  وزنه ۱۳۸ کیلوگرم  در دوضرب وزنه ۱۷۲ کیلوگرم و در مجموع رکورد ۳۱۰ کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد.

همچنین دنی دنی دیگر وزنه بردار کشور اندونزی در حرکت یک ضرب ۱۲۵ کیلوگرم،  در حرکت دوضرب ۱۶۰ کیلوگرم و در مجموع رکورد ۲۸۵ کیلوگرم را ثبت و سزر بونیامی وزنه بردار ترکیه ای نیز در حرکت یک ضرب ۱۲۸ کیلوگرم،  در حرکت دوضرب ۱۴۸ کیلوگرم و در مجموع نیز رکورد ۲۶۶ کیلوگرم را ثبت کرد.

پنجمین دوره رقابت های وزنه برداری بین المللی جام فجر گرامیداشت مرحوم محمود نامجو از غروب یکشنبه با حضور ۳۴ وزنه بردار از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ارمنستان، بنگلادش، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، کامرون، اندونزی، عراق، اردن، قرقیزستان، مغولستان، نروژ و ترکیه برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در رشت آغاز شد.

وزنه برداران حاضر در این دوره از رقابت ها در هفت وزن المپیکی شامل ۶۱ کیلوگرم، ۶۷، ۷۳، ۸۱، ۹۶،  ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلوگرم به رقابت می پردازند و در نهایت آنانی که امتیار لازم را کسب کنند، جواز حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ ژاپن را بدست می آورند.    

در روز اول این مسابقات، وزنه برداران اوزان ۶۱ کیلوگرم، ۶۷ و ۷۳ کیلوگرم بر روی تخته خواهند رفت، در روز دوم نیز ورزشکاران اوزان ۸۱ کیلوگرم و ۹۶ کیلوگرم و در روز پایانی نیز وزنه برداران اوزان ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلوگرم رقابت می کنند.

پنجمین دوره رقابت های وزنه برداری بین المللی جام فجر گرامیداشت مرحوم محمود نامجو که مسابقات کسب سهمیه المپیک بشمار می رود، به مدت سه روز در مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت ادامه می یابد.

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی وزنه برداری گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی وزنه برداری گیلان رشت فدراسیون های ورزشی وزنه برداری گیلان کیلوگرم و در مجموع حرکت یک ضرب دوضرب و مجموع حرکت دوضرب وزنه برداران وزنه برداری موفق به کسب وزنه بردار رقابت ها جام فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این مسابقات ۲ هزار و ۳۰۰ کاراته‌کا به مدت ۶ روز در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان تا امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد همدان رقابت دارند.

دختران کاراته کا در پیکار‌های رده سنی جوانان در پنج وزن باهم رقابت کردند و نفرات برتر به شرح ذیل اعلام شدند:

وزن ۴۸- کیلوگرم:
۱. غزل فتحی چشمه از استان لرستان
۲. فاطمه جعفرنژاد از استان تهران
۳. یسنا زرین از استان آذربایجان
۳. دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان

وزن ۵۳- کیلوگرم:
۱. زهرا رضازاده از استان اصفهان
۲. سوگل سروری از استان کرمانشاه
۳. ریحانه روزبهانی از استان تهران
۳. سوگند عیاری از استان تهران

وزن ۵۹- کیلوگرم:
۱. سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان
۲. فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان
۳. محیا نادری از استان همدان
۳. هلیا کماسی از استان تهران

وزن ۶۶- کیلوگرم:
۱. غزل یزدانی از استان البرز
۲. مهسان خدارحمی از استان تهران
۳. مائده نجفی از استان تهران
۳. دیانا افتخاری از استان کردستان

وزن ۶۶+ کیلوگرم:
۱. سارا پاداش از استان قم
۲. مائده شالی از استان قزوین
۳. فاطمه عابدی از استان مازندران
۳. مهلا صداقت از استان مازندران

این پیکار‌ها امروز پنجشنبه در رده سنی بزرگسالان پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست