Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:49:07 GMT

جنگنده‌های اف ۲۲ آمریکا منطقه خلیج فارس را ترک کردند

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۶۶۴۲

جنگنده‌های اف ۲۲ آمریکا منطقه خلیج فارس را ترک کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرمبل مگزین، تعدادی از جنگنده‌های «اف -۲۲» آمریکا پایگاه‌های این کشور در منطقه را ترک کردند.

گفته شده این جنگنده‌ها شامل ۶ فروند جنگنده اف -۲۲ آمریکایی بوده است که پس از استقرار طولانی در امارات عربی متحده، منطقه را به سمت اروپا ترک کردند و در نهایت در پایگاه هوایی «مورون» در اسپانیا به زمین نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش همچنین پیش بینی شده که ممکن است طی روزهای آتی همچنین ۶ فروند دیگر از جنگنده‌های اف -۲۲ ارتش آمریکا منطقه را ترک کنند.

استقرار این جنگنده‌ها در منطقه همزمان با تشدید تنش‌ها از سوی آمریکا طی چند ماه گذشته صورت گرفته بود.

به اعتقاد کارشناسان از زمان خروج آمریکا از توافق هسته‌ای برجام، تنش‌ها در منطقه افزایش یافته و همین مسئله نگرانی‌ها را دو چندان کرده است.

کد خبر 4842720

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا جنگنده امارات متحده عربی اسپانیا ایالات متحده آمریکا معامله قرن عراق فلسطین دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی سوریه ایران ویروس کرونا روسیه لیبی لبنان ترکیه افغانستان ترک کردند جنگنده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریادار تنگسیری: خلیج‌فارس جای بیگانگان نیست

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه خلیج‌فارس جای بیگانگان نیست گفت:ما در این خلیج‌فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077126 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • طرح بلینکن برای احیای ناتوی عربی
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • اندیشکده غربی مطرح کرد: نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها
  • دریادار تنگسیری: خلیج‌فارس جای بیگانگان نیست
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود