Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- غذا را رساندیم و جلوتر رفتیم. همان‌جا بود که با گلوله یک تک تیرانداز تکفیری با حالت سجده به زمین افتاد. زمانی‌که او را از زمین بلند کردم، چند مرتبه دستش را به طرف جلو با حالت ادب بالا آورد. تاریخ انتشار: 00:05 - 14 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۲۶۳۶

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ شهید «ابوالفضل شیروانیان» در سال ۱۳۶۲ در اصفهان متولد شد و در روز ۲۳ آذر سال ۱۳۹۲ در جریان نبرد با تروریست‌‎های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان بُرش‌هایی از زندگی این قهرمان کشورمان که در کتاب «یک تیر و ۱۴ نشان» به کوشش «مهری‌السادات معرک نژاد» گردآوری شده است را منتشر می‌کند.

روایت ششم؛ همرزم شهید

غذای بچه‌های خط را گرفتیم که به آن‌ها برسانیم. تأکید داشت غذای بچه‌ها را خیلی سریع ببریم که گرسنه هستند.

گفتم، «خوبه غذا را بدهیم به فرد دیگری تا ببرد» گفت «نه، خودمان غذای بچه‌ها را می‌بریم» سپس خاطره‌ای از یک شهید گفت که در زمان جنگ هنگام بردن غذای نیرو‌ها به شهادت رسیده است.

غذا را رساندیم و جلوتر رفتیم. همان‌جا بود که با گلوله یک تک تیرانداز تکفیری با حالت سجده به زمین افتاد. زمانی‌که او را از زمین بلند کردم، چند مرتبه دستش را به طرف جلو با حالت ادب بالا آورد. مطمئن شدم همان یک تیر و چهارده نشان شده است.

بیشتر بخوانید:

کسی که در سوریه شهید شود یک تیر و ۱۴ نشان است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ابوالفضل شیروانیان خاطرات شهدا تک تیرانداز تکفیری خبرگزاری میزان غذای بچه ها یک تیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۷۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غذای خیابانی در افغانستان؛ پخت دیدنی چاپلی کباب به سبک آدم خان (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: غذای خیابانی مشهور در چین؛ از پخت رشته فرنگی و نودل تا گوشت و میگو (فیلم) غذای خیابانی در افغانستان؛ فرآیند پخت ۶۰ کیلوگرم کابلی پلو (فیلم) غذای خیابانی در افغانستان؛ سرو آبگوشت پاچه گاو (فیلم)

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • افزایش میزان فرونشست‌های زمین همزمان تشدید بارندگی‌ها
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • غذای خیابانی در افغانستان؛ پخت دیدنی چاپلی کباب به سبک آدم خان (فیلم)
  • فیلم| افسر اسرائیلی هدف تک‌تیرانداز مقاومت فلسطین