Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم‌های فوتبال بارسلونا و لوانته در ادامه رقابت‌های هفته بیست و دوم لالیگا از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار یاران مسی تواسنتند ۲ - ۰ برنده باشند و جمع امتیاز هایشان را در جدول رده بندی به ۴۶ برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کاتالان‌ها در این دیدار شروع خوبی داشتند و پس از حملات پیاپی موفق شدند در دقیقه ۶۰ توسط آنسو فاتی به نخستین گلشان در این بازی دست یابند. این، اما پایان کار نبود وآن‌ها بلافاصله دومین گل را هم در دقیقه ۳۱ توسط آنسو فاتی زدند تا خیلی زود از حریفشان ۲ گل فاصله بگیرند.  بازی در ادامه هم شاهد حملات زیادی از ۲ تیم بود و سرانجام تیم میهمان موفق شد یکی از گل‌های خورده را در دقیقه ۹۲ توسط روبن روشینا جبران کند.  

تیم فوتبال بارسلونا با این نتیجه اختلاف ۳ امتیازی اش را با رئال مادرید صدر نشین حفظ کرد و همچنان امیدوار است با ناکامی احتمالی کهکشانی‌ها صدر نشین شود.  

بیشتر بخوانید:

کار آسان رئال مادرید برای تثبیت صدر نشینی در لالیگا / تقابل ساری و ناپولی در سری آ

تقابل بایرن و شالکه در بوندس لیگا / کار نه چندان آسان بارسلونا برابر والنسیا

پخش زنده فوتبال لیگ‌های معتبر اروپایی

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران

دریافت 28 MB

رحیم درزی خلردی در گفت وگو با خبرنگار مهر نبود اسپانسر و حامی را از جمله مشکلات فراروی ورزش فوتبال استان بیان کرد و گفت: این درحالی که فوتبال استان در همه رده‌ها حرف برای گفتن دارد و در کافا، چهار بازیکن از تیم ملی کشور را استان مازندران تشکیل می‌دهد.

وی با عنوان اینکه مازندران جزو استان‌های باظرفیت و با استعداد در حوزه فوتبال است خواستار ورود شرکت‌ها و صنایع تولیدی برای حمایت از ورزش استان شد.

کد خبر 6089468

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران