Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «طرح معامله قرن خوش‌رقصی دونالد ترامپ برای رژیم صهیونیستی است»، گفت: قطعا با این طرح عمر رژیم صهیونیستی کوتاه‌تر شده و جبهه مقاومت و گروه‌های فلسطینی با عزمی راسخ‌تر در مقابل رژیم اشغالگر قدس می‌ایستند.

علاء‌الدین بروجردی در گفت‌وگو با ایسنا، با محکوم کردن طرح معامله قرن، گفت: این طرح خوش‌رقصی ترامپ برای رژیم صهیونیستی است چون صهیونیست‌ها در جامعه آمریکا نفوذ داشته و کمتر از یک‌سال به انتخابات ریاست جمهوری این کشور باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ در جاده استیضاح قرار دارد و هر کاری می‌کند تا از این باتلاق رها شود.

وی با تاکید بر این‌که «جهان اسلام و همه کشورهای دنیا طرح معامله قرن را محکوم کرده و نسبت به آن موضع گرفته‌اند»، ادامه داد: طرح معامله قرن یک حرکت احمقانه و در نقطه مقابل کل جهان اسلام است به هیچ وجه افکار عمومی جهان و کشورهای اسلامی و عربی اجازه نمی‌دهند بیت‌المقدس به عنوان اولین قبله مسلمانان در اختیار صهیونیست‌ها قرار بگیرد. این حرکت باعث تحریک هرچه بیشتر جبهه مقاومت و گروه‌های فلسطینی شده تا با عزمی راسخ‌تر در مقابل رژیم صهیونیستی بایستند.

بروجردی با تاکید بر این‌که «با طرح معامله قرن عمر رژیم صهیونیستی کوتاه‌تر می‌شود»، افزود: با عکس‌العمل‌های گروه‌های فلسطینی، جبهه مقاومت و کشورهای اسلامی مشکلات رژیم صهیونیستی در آینده جدی‌تر خواهد شد. معتقدم این طرح راه به جایی نخواهد برد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اتحاد کشورهای اسلامی برای مقابله با طرح معامله قرن اظهار کرد: صهیونیست‌ها و آمریکا از تشتت در جهان اسلام سوء‌استفاده کرده، اگر اتحاد و انسجام وجود داشت آنها جرأت اعلام این طرح را نداشتند، لذا باید کشورهای اسلامی با اتحاد و انسجام در مقابل زیاده‌خواهی‌های این رژیم ایستادگی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح معامله قرن ترامپ برای رژیم صهیونیستی گروه های فلسطینی کشورهای اسلامی طرح معامله قرن جبهه مقاومت صهیونیست ها جهان اسلام خوش رقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان کنفرانس همکاری اسلامی در بیانیه پایانی نشست دیشب خود بار دیگر نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرده و خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد.

۵۷ کشور حاضر در سازمان همکاری‌ اسلامی در بیانیه پایانی پانزدهمین نشست سران خود که در شهر بانجول پایتخت گامبیا برگزار شد، خواستار افزایش فشارهای سیاسی و دیپلماتیک و حقوقی و اعمال تحریم در تمامی سطوح اقتصادی و ورزشی و فرهنگی و بین المللی ضد رژیم صهیونیستی شدند.

این بیانیه نسل کشی ضد غزه و کشتار و کوچ اجباری فلسطینیان در این منطقه از سوی نظامیان صهیونیست را محکوم کرده و خواستار برقراری فوری و غیر مشروط آتش بس در اراضی فلسطین و صدور مجوز برای ورود کمک‌های انسان‌دوستانه شدند.

این نشست که طی روزهای شنبه و یکشنبه با شعار «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفتگو برای توسعه پایدار» برگزار شد، اتخاذ تدابیر لازم برای حمایت از هویت اسلامی قدس شریف در برابر تلاش‌های یهودی‌سازی دشمن صهیونیستی را خواستار شد.

حاضران در این نشست همچنین از گسترش تلاش‌های جامعه بین‌الملل برای به رسمیت شناختن دولت فلسطین و دستیابی آن به عضویت کامل در سازمان ملل متحد حمایت کرده و از جامعه جهانی خواستند تا اقدامات نژادپرستانه اسرائیل در اراضی تاریخی فلسطین را جرم قلمداد کند.

خبرگزاری آناتولی در خبری غیر رسمی به نقل از برخی منابع گزارش داد که سازمان همکاری‌های اسلامی با درخواست برخی اعضای خود برای مداخله در شکایت مطرح شده ضد اسرائیل در دادگاه لاهه موافقت کرده است.

این منابع می‌افزایند که در این اجلاس همچنین تاکید شده است دولت‌هایی که با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کنند، در جنایت‌ها و نسل کشی این رژیم همدست هستند. این منابع می‌افزایند که تصمیم لازم برای حمایت از فلسطینیان در این اجلاس اتخاذ شده است.

کد خبر 6097807

دیگر خبرها

  • رغبت کشورهای عربی نسبت به تشکیل گروه صلح‌بانان بین‌المللی برای غزه پساجنگ
  • فرصت حج برای غزه
  • اقدام ترکیه در تعلیق روابط تجاری با رژیم صهیونیستی بر دیگر کشورهای اسلامی تاثیرگذار است؟
  • افزایش قیمت نفت به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • حمله رژیم صهیونیستی به رفح قیمت نفت را افزایش داد
  • افزایش قیمت نفت به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به رفح در نوار غزه
  • اقدامات رژیم صهیونیستی امنیت کل منطقه را به خطر انداخته است
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد