Web Analytics Made Easy - Statcounter

  حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس درباره اظهارات حسن روحانی و ورود وی به پروژه انتخاباتی دولت جمهوری اسلامی اظهار داشت: من اظهارات آقای روحانی علیه شورای نگهبان و حاشیه‌سازی برای انتخابات و دو قطبی کردن جامعه را دیدم لذا به هیچ وجه اظهارات رئیس جمهور را قبول ندارم.

اخبار سیاسی- وی افزود: رئیس جمهور مجری انتخابات است و هیأت‌های اجرایی از سوی فرمانداران و استانداران تعیین و مشخص می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رباط کریم در مجلس خاطرنشان کرد: اظهارات حسن روحانی فرار رو به جلو محسوب می‌شود.

نوروزی گفت: شنیده‌ام که یک لیست 5 نفره از سوی برخی افراد تهیه شده و تأکید کرده این نفرات مخالف دولت نباید در دوره بعدی مجلس حاضر باشند که این یعنی مهندسی انتخابات ؛ لذا اصلا چرا باید عده‌ای نگران آن باشد که 5 نماینده فعلی و مخالف دولت در دوره بعدی مجلس حضور نداشته باشند.

نوروزی گفت: حسن روحانی با اظهارات اخیر خود علیه شورای نگهبان نشان داده که به دنبال مهندسی انتخابات بوده و تخلف کرده است.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور با اظهارات اخیرش به دنبال حاشیه‌سازی برای کشور بوده و می‌کوشد با دو قطبی کردن جامعه اجازه ندهد اذهان درباره سوءمدیریت و سوءعملکرد دولت گزارشی را بخواهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نوروزی روحانی انتخابات شورای نگهبان شورای نگهبان روحانی نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، شورای عالی تشکل‌های ورزشی ایران با ارسال نامه‌ای خطاب به سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهوری کشورمان ضمن تقدیر از اقدامات مثبت در دولت وی از جمله انتخاب مدبرانه وزیر ورزش و واگذاری باشگاه‌ های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، پیشنهاداتی را به رئیس دولت مطرح کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پس لرزه ادعای دریافت ۱۴۰ سکه توسط یک نماینده مجلس /شورای نگهبان واکنش نشان داد
  • ببینید | پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای دریافت ۱۴۰ سکه توسط یک نماینده
  • خبر جدید یک نماینده مجلس در خصوص اصلاح سیاست‌های ارزی/ دولت و مجلس به توافق رسیدند؟
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی