Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@21:51:18 GMT

مسوولان روند بازسازی مناطق سیل زده را رصد کنند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۸۷۴۸

مسوولان روند بازسازی مناطق سیل زده را رصد کنند

قاسم سلیمانی دشتکی عصر یکشنبه در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان افزود: مدیران دستگاه های مرتبط از روند بازسازی روستاهای بخش ماژین دره شهر و عرب رودبار شهرستان سیروان بازدید، ستاد بازسازی را در این شهرستان ها برگزار و وضعیت موجود را از نزدیک بررسی کنند.

وی ادامه داد: فرمانداران نیز روند بازسازی را در مناطق خود بررسی و ظرف ۲ هفته جمع بندی کاملی از آخرین وضعیت را گزارش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام در ادامه به سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: در این شرایط سخت مالی کشور این سفر می تواند بسیار حائز اهمیت و مهم باشد.

سلیمانی دشتکی با اشاره به انتقاد برخی از رسانه ها در خصوص تعویق سفر رئیس جمهور به استان، تاکید کرد: این ما هستیم که به این سفر نیاز داریم چراکه آنرا فرصتی خوب برای توسعه استان و تحرک در کار و تزریق اعتبار به پروژه های عمرانی می دانیم.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم رئیس جمهور را به استان بیاوریم، تأکید کرد: سفر رییس جمهور به شدت به نفع استان است چون بسیاری از پروژه ها از جمله راه اهن، بزرگراه پل زال چیلات و نجف اشرف، پتروشیمی های مهران و هلیلان و ... با ورود رئیس جمهور عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: همچنین بسیاری از سرمایه گذاران، نهادها، بانک ها و دستگاه ها همراه ریاست جمهور به استان خواهند آمد و این فرصت بسیار مغتنمی خواهد بود تا طرح های استان را ارائه دهیم و اعتبارات بیشتری جذب کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سیل فروردین ماه اشاره کرد و ابراز داشت: سیل ابتدای سال در استان ایلام بیش از آنکه به استان خسارت وارد کند برکات بسیاری به ارمغان آورد چرا که قریب ۸۴۰ میلیارد تومان اعتبار وارد استان شد و ما مشکلات بسیاری را در استان برطرف کردیم و اقشار مختلف مردم از کشاورزان ، روستائیان و دامداران از این اعتبارات بهره مند شدند.

وی با تأکید بر تسریع در تعیین تکلیف اماکن عمومی مناطق سیل زده تأکید کرد: در بازسازی اماکن عمومی از جمله مدارس، مساجد و ورزشگاه ها و غیره باید طبق همان ساختمان قبلی بازسازی صورت گیرد و اگرقرار است ساختمان های بزرگتری احداث شود باید از طریق اعتبارات همان دستگاه هزینه انجام گیرد.

برچسب‌ها استانداری ایلام استان ایلام سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام استان ایلام سیل استانداری ایلام استان ایلام سیل جمهور به استان سلیمانی دشتکی مناطق سیل زده روند بازسازی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور کلمبیا: روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کنیم

رئیس جمهور کلمبیا تصمیم گرفت روابط دیپلماتیک خود را با رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب «نسل کشی» در غزه قطع کند.

به گزارش ایسنا، «گوستاوو پترو» رئیس جمهور کلمبیا روز چهارشنبه در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی کارگر اعلام کرد که از فردا (پنجشنبه) روابط دیپلماتیک این کشور با رژیم صهیونیستی به طور کامل قطع خواهد شد.

گوستاوو پترو گفت این کشور در دوم ماه مه روابط خود را با «اسرائیل» به دلیل نسل‌کشی در نوار غزه قطع خواهد کرد.

وی این اظهارات را طی سخنرانی در میدان بولیوار در مرکز بوگوتا در تظاهرات بزرگداشت روز کارگر عنوان کرد.

رئیس جمهور کلمبیا پیشتر نیز گفته بود اگر مجبور شود روابط کلمبیا با اسرائیل را قطع کند، این کار را انجام خواهد داد.

خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا که از ۱۸ آوریل (۳۰ فروردین ماه) آغاز شده است، از دانشگاه کلمبیای شهر نیویورک شروع شده و به دانشگاه‌های دیگر کشورهای غربی سرایت کرد.

بنا بv گزارش رسانه‌های آمریکا، از ۱۸ آوریل گذشته (۳۰ فروردین ماه) تاکنون دست کم ۱۰۰۰ دانشجو در بیش از ۲۸ دانشگاه در ۲۱ ایالت به دلیل همبستگی با غزه بازداشت شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل زده استان ایلام
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • باران امروز هم میهمان ایلام است
  • بارش باران در مناطق مختلف استان ایلام
  • بیشترین بارش باران در کوهپایه اصفهان ثبت شد/تداوم روند کاهشی دما
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • رئیس‌جمهور کلمبیا: روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کنیم
  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی