Web Analytics Made Easy - Statcounter

«آخرین وضعیت پرونده مدیران قیری و اختالس در سازمان صمت»، مهم ترین تیتر امروز دوشنبه روزنامه خراسان شمالی را شامل می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ صفحه نخست روزنامه های امروز (دوشنبه ۱۴بهمن ماه سال ۹۸) در خراسان شمالی به شرح زیر است:

 

روزنامه خراسان شمالی: «آخرین وضعیت پرونده مدیران قیری  و اختالس در سازمان صمت»

 

پایان پیام/71.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه معامله قرن ایام الله دهه فجر 12 بهمن اردبیل دهه فجر نخبگان شاهد سازمان صمت اختلاس سازمان صمت خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود

رضا ربانی در جلسه اطلاعات مکانی و پروژه ملی جی نف گفت: بر اساس این پروژه همه اماکن کشور دارای شناسنامه می‌شوند تا در اختیار بهره برداران قرار گیرد.

او گفت : جی نف امکان بررسی و صحت‌سنجی یک نشانی فیزیکی به همراه موقعیت و مختصات جغرافیایی آن را در کشور مقدور می‌سازد و همچنین به واسطه ایجاد و راه‌اندازی پایگاه ملی GNAF امکان تعیین موقعیت دقیق نشانی‌های فیزیکی حاصل خواهد شد.

رضا ربانی گفت: شاهد عقب ماندگی ۴ ساله در این پروژه هستیم که باید تا دو سال آینده جبران شود.

مدیر کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست ایران گفت: تا کنون ۳۹ میلیون مکان در این اطلاعات ثبت شده است.

ربانی، مهم‌ترین شاخصه در این پروژه را کمک به شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و کسب و کار عنوان کرد و گفت : این پروژه باعث ایجاد هویت مکانی در کشور می‌شود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی هم گفت: در سطح کشور کسب رتبه در شاخص‌ها بستگی به توانمندی‌های هر استان دارد لذا دستگاه‌های اجرایی با تشکیل جلسات چالش‌ها و موانع این پروژه را سریع‌تر حل کنند.

عبدالصمد صفر نژاد با عنوان اینکه در ۱۲ استان کشور در حوزه شهری این پروژه به شکل مطلوب اجرایی شده است، گفت: این قانون لازم الاجراست و همگی برای اجرای آن تسریع داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟