Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کشاورز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در آستانه برگزاری جشن‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با فعالیت‌های گسترده‌ای رسانه‌های در صدد آسیب زدن به احساساست و علایق مردم نسبت به نظام هستند و تلاش می‌کنند موجب نا امیدی و یاس در میان مردم شوند.

وی بیان کرد: هوشیاری انقلابی مردم و رسانه‌ها ایجاب می‌کند بتوانیم در این شرایط با توطئه دشمنان مقابله کنیم لذا در این راستا سیاست‌هایی را عملیاتی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورز تصریح کرد: لازم است مدیران و فعالان رسانه‌ها از ظرفیت ایام شهادت و چهلم سردار حاج قاسم سلیمانی برای تشویق و ترغیب مردم جهت حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن استفاده مناسبی داشته باشند و در ایجاد موج جدید مطالبه خروج آمریکا از منطقه بخصوص از کشور عراق در آستانه روز ۲۲ بهمن اقدام کنند.

وی بیان کرد: همچنین توصیه می‌شود در انعکاس گسترده محکومیت طرح آمریکایی، صهیونیستی «معامله قرن» و انعکاس گسترده محکومیت «دولت قاتل حاج قاسم سلیمانی» سیاست گذاری شود.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: بازخوانی و تبیین مؤلفه‌های بیانیه گام دوم انقلاب و نیز برجسته سازی جنایات و خیانت‌های رژیم سابق «از زبان افراد باقیمانده از رژیم پهلوی» اقدام شده و برای تبیین و برجسته سازی خدمات جمهوری اسلامی ایران در پیشرفتهای مادی کشور و معنوی مردم «ارتقای جایگاه هویتی و تمدنی مردم کشور در سطح جهان، باز شدن درب‌های رحمت الهی بر روی مردم» و بازخوانی و تبیین مؤلفه‌های قدرت انقلاب اسلامی ازجمله استقلال، آزادی، اقتدار و امنیت و پیشرفتهای علمی «فناوری هسته‌ای، نانو و بیوتکنولوژی» و مردم سالاری دینی توجه بیشتری شود.

کشاورز یادآور شد: همچنین تاکید بر وحدت آحاد مردم کشور در برابر دشمن و پرهیز از جناحی کردن یوم الله ۲۲ بهمن، خودداری از انعکاس سخنان تفرقه انگیز و وحدت شکن و برجسته سازی جنایات آمریکا و انگلیس، پیش از انقلاب در ایران و تبیین آثار کوتاه کردن دست آنان از کشور توسط انقلاب اسلامی بخوبی در رسانه‌ها تبیین شود.

وی اظهار امیدواری کرد با مشارکت رسانه‌های متعهد در اطلاع رسانی مناسب و مشارکت گسترده مردم در برنامه‌های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر شاهد خنثی شدن توطئه دشمنان و تقویت اقتدار جمهوری اسلامی باشیم.
 

کد خبر 4842818

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب محمد کشاورز راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف بوشهر انتخابات 98 شیراز ایلام قزوین گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس ویروس کرونا زلزله انقلاب اسلامی ایران انقلاب اسلامی برجسته سازی رسانه ها ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند

به گزارش جماران؛ محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت:

اینکه پس از یک رویه سراسر اشتباه و ناکارآمد که در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و با استدلال حفظ امنیت کنکور طی دستورالعمل مصوب شاک دنبال می‌شد، اینترنت موبایل در محل برگزاری آزمون خاموش و موجبات اختلال گسترده در شبکه ارتباطی شهرها فراهم می آورد و حتی در برهه ای برخی مسئولین دولت سیزدهم در برنامه های تلویزیونی سخن از محدودیت‌های گسترده تر بر اینترنت در روزهای برگزاری آزمون می‌کردند، بالاخره در سال جاری این رویه اشتباه کنار گذاشته شد، خبر نیکویی است .

کاش در سایر سیاست‌های ضدیت با اینترنت هم تجدید نظر کنند؛ مردم خوبی ها را ارج خواهند نهاد.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور