Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:02:44 GMT

گلف ایران جزو اولویت‌های فدراسیون جهانی نیست

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۹۱۶۳

گلف ایران جزو اولویت‌های فدراسیون جهانی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از معضلات اصلی در فدراسیون گلف نداشتن زمین است به طوری که زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تنها زمین چمن گلف کشور به حساب می آید که آنهم فاقد استانداردهای لازم است.

البته این زمین حدود ۶ دهه پیش با استانداردهای لازم در ساخته شد اما به مرور زمان دستخوش تغییراتی شد که اصل استانداری آن را تحت تاثیر خود قرار دارد؛ به خصوص که تعداد میدان های تعبیه شده در آن از ۱۸ به ۱۳ میدان کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای حل مشکل استاندارد نبودن زمین چمن انقلاب، حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف رایزنی هایی با فدراسیون جهانی داشت و پیشنهادی را مطرح کرد تا در صورت موافقت، اجرای آن را درفدراسیون تحت مدیریتش آغاز کند و اینگونه زمین چمن انقلاب را به زمینی کارآمد برای گلفرها تبدیل کند. این در حالی است که با وجود گذشت چندماه هنوز فدراسیون جهانی گلف واکنشی به پیشنهاد ایران و پیگیری های انجام شده برای آن نداشته است.

حمید عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر در این مورد گفت: برایمان اهمیت زیادی دارد که بتوانیم موافقت فدراسیون جهانی گلف را برای اعمال برخی تغییرات در زمین گلف انقلاب بگیریم و فاکتورهای استاندارد بودن را در زمین اجرا کنیم اما با وجود رایزنی هایی که داشته ایم هنوز نتوانسته ایم پاسخی بگیریم.

وی ادامه داد: بدون تعارف ما جزو کشورها و فدراسیون های قابل توجه در فدراسیون جهانی گلف نیستیم و به همین دلیل مواردی که مطرح می کنیم جزو فوریت های مسئولان این فدراسیون برای بررسی و رسیدگی قرار نمی گیرد. با این حال دست از رایزنی بر نمی داریم و تا زمانی که نتوانسته ایم پاسخی شفاف بگیریم، تلاش مان را ادامه خواهیم داد.

رئیس فدراسیون گلف تاکید کرد: مهم این است که بتوانیم از مسئولان جهانی گلف نسبت به پیشنهادی که مطرح کرده ایم، پاسخ مثبت بگیریم اما مهمتر از آن دریافت خودِ پاسخ است تا بتوانیم در مورد وضعیت زمین گلف انقلاب تعیین تکلیف کنیم.

عزیزی در ادامه از شرایط گلف ایران که یک رشته المپیکی به حساب می آید به لحاظ زیرساخت ها انتقاد کرد و گفت: به عنوان یک کشور با ۸۰ میلیون جمعیت و نزدیک به ۲ میلیون کیلومتر مربع وسعت و ادعایی که در ورزش داریم برای یک رشته المپیکی حتی یک زمین استاندارد هم نداریم. واقعا در مقایسه با کشورهای اطراف چه هستیم؟ پاکستان که جزو کشورهای همسایه ایران به حساب می آید ۴۰ زمین  استاندارد گلف دارد. با این شرایط واقعا باید جزو اولویت های فدراسیون جهانی باشیم یا نه؟

وی همچنین اشاره ای به پیشنهاد مطرح شده از سوی فدراسیون گلف ایران به فدراسیون جهانی پیرامون اعمال برخی تغییرات در زمین چمن انقلاب داشت و گفت: در حال حاضر زمین چمن انقلاب دارای ۱۳ میدان است در حالیکه تعداد استاندارد میدان ها باید ۱۸ باشد اما شرایط افزایش میدان ها را نداریم. بنابراین می خواهیم در وسعت فعلی، ۱۳ میدان موجود را تلفیق کرده و بتوانیم ۹ میدان طراحی کنیم.

رئیس فدراسیون گلف در این رابطه ادامه داد: در این صورت رقابت گلف در دو دور انجام می شود. در هر دور هم محل آغاز و پایان مسابقه با دور بعدی متفاوت طراحی می شود.

عزیزی تاکید کرد: در صورتی که فدراسیون جهانی با پیشنهاد ایران موافقت کند، تغییرات مورد نظر را اعمال می کنیم. در این صورت یک زمین استاندارد خواهیم داشت و می توانیم میزبان مسابقات بین المللی هم باشیم.

کد خبر 4841367 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: گلف حمید عزیزی مجموعه ورزشی انقلاب تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کاراته لیگ جهانی کاراته وان تیم فوتبال تراکتور کاراته تیم فوتبال شهر خودرو مشهد فرهاد مجیدی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر والیبال وزارت ورزش و جوانان کشتی فرنگی فدراسیون جهانی گلف رئیس فدراسیون گلف زمین چمن انقلاب حساب می آید گلف ایران میدان ها ۱۳ میدان زمین گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!

سرمربی و کادر تیم قهرمان آسیا با گذشت حدود دو ماه از سال جدید هنوز قراردادی با فدراسیون امضا نکرده اند اما همچنان اصولی رئیس بخش فوتسال فدراسیون مشغول مانور تبلیغاتی برای خود و روسایش است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ جدای از اینکه در فاصله سه ماه تا مسابقات جام جهانی فوتسال هنوز قرارداد سال 1403 وحید شمسایی و دستیارانش امضا نشده، همچنین از فروردین سال 1401 که فعالیت کادر فعلی در تیم ملی فوتسال آغاز شد، مربیان در بهمن 1402 دستمزد 20 ماه فعالیت خود را گرفتند و حدود 19 ماه بدون پول کار کردند! 

با توجه به شرایط خوب فنی  تیم ملی فوتسال و امکان کسب سکو در جام جهانی ازبکستان، فدراسیون فوتبال بهتراست قراردادهای جدید رادراسرع وقت منعقد نموده، حقوق عقب مانده پرداخت شودو هچنین پاداش‌هایی متناسب با تیم‌های دیگربرای قهرمان آسیا  درنظر یگیرد تا انگیزه های این تیم درجام جهانی پیش رو دوچندان شود. 

دیگر خبرها

  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • نقش برجسته کارگران در جهش تولید
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است