Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان تیم فوتسال بانوان انرژی برپارسیان در ادامه پیروزی های متوالی خود، در چهارمین دیدار دور گروهی مقابل تیم بانوان مریوان جشنواره گل به راه انداخت.

از سری مسابفات گروه الف لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور که به میزبانی پارسیان و در سالن یادگار امام (ره) برگزار می شد، تیم فوتسال بانوان انرژی بر پارسیان که در سه دیدار اول خود، سه برد قاطع بدست آورده بود، عصر گذشته(۱۳ بهمن) موفق شد در یک بازی برتر و زیبا، با نتیجه قاطع ۸ بر ۱ تیم مریوان نماینده استان کردستان را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل های بانوان انرژی بر پارسیان را در این دیدار فریده رهی(۵گل) و ملیحه نورالدینی(۳گل) به ثمر رساندند.
 این تیم در پنجمین و آخرین دیدار دور گروهی خود امروز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه در سالن یادگار امام (ره)به مصاف تیم صدرا تهران می رود.
به گزارش ایسنا، این مسابقات باحضور تیم های فوتسال بانوان منطقه ویژه انرژی بر پارسیان، سون نوشهر، گوهر زمین سیرجان، صدرا تهران، نفت امیدیه وهیات فوتبال مریوان به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال بانوان انرژی بر پارسیان بانوان انرژی فوتسال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ دور برگشت مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور در گروه چهارم این مسابقات با حضور تیمهای مهاباد، ایلام و همدان به میزبانی ایلام برگزار شد که تیم مهاباد امروز در دومین دیدار خود به مصاف تیم همدان رفت و با نتیجه 72-57  حریف خود را شکست داد و به دور دوم این رقابتها صعود کرد.

تیم مهاباد در نخستین دیدار مرحله برگشت هم، با نتیجه88 - 78 مقابل تیم میزبان به پیروزی رسید.

مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور با حضور ۲۴ تیم و در هشت گروه سه تیمی درحال برگزاری است که در گروه چهارم این مسابقات تیمهای مهاباد، ایلام و همدان با هم رقابت کردند.

در پایان این دوره از مسابقات سه تیم برتر به لیگ دسته یک کشوری صعود خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا