Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:37:33 GMT

۱۹۳ نفر در پی تصادف در چهارمحال و بختیاری فوت کردند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۰۰۴۱

۱۹۳ نفر در پی تصادف در چهارمحال و بختیاری فوت کردند

علی سامان پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ۹ ماهه ابتدای امسال تعداد مراجعان مدعی نزاع نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴.۴ درصدی داشته است.

مدیر کل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری گفت: در ۹ ماه ابتدای امسال، معاینات تصادفات ۴.۹ درصد و فوتی سه درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: معاینات اجساد حوادث کار نیز در این استان کاهش چشمگیر داشته است.

چهار نفر در پی برق گرفتگی در چهارمحال و بختیاری فوت کردند

وی تعداد فوتی برق گرفتگی را چهار نفر عنوان کرد و گفت: در این امر ۲۰ درصد کاهش صورت گرفته است.

مدیر کل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تعداد فوتی گاز گرفتگی شش نفر، نزاع جسمانی و روانی هفت هزار و ۷۲۵ نفر بوده است، تاکید کرد: در استان همسر آزاری شامل خانم‌ها شده است.

کاهش فوتی‌های بخش سوختگی در استان چهارمحال و بختیاری

وی با اشاره به اینکه فوتی سوختگی حدود ۳۳ درصد کاهش داشته است، گفت: اجساد معاینه شده و مجوز سقط درمانی یافته کاهش یافته است.

مدیر کل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری کاهش ناهنجاری‌های جنینی و تأخیر در مراجعه به مراکز درمانی را از دلایل احتمالی کاهش سقط جنین برشمرد.

خود کشی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت

وی تاکید کرد: در ۹ ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خود کشی و دیگر کشی کاهش یافته است که در خودکشی کاهش ۲۲ درصدی ثبت شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فاصله تصادفات تا فوت اگر کمتر از ۳۰ روز باشد یک تصادف ترافیکی محسوب می‌شود، بیان کرد: اگر فوت بعد از تصادف بیش از ۳۰ روز بوده و یا خارج از محدوده راه‌ها باشد از موارد تصادف غیرترافیکی است.

وی ادامه داد: در ۹ ماهه ابتدای سال جاری، ۱۹۳ نفر در اثر تصادفات فوت شده که در استان و خارج از استان بودند و احتمال تغییر آمار وجود دارد که در حال حاضر از این تعداد ۱۵۲ نفر مرد و ۴۱ نفر خانم هستند.

بیشترین فوتی تصادفات در شهریور ماه گزارش شده است

مدیر کل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: بیشترین فوتی تصادف در مرتبه نخست در شهریور ماه و در پس از آن در مرداد ماه بوده است.

وی گفت: تعداد فوتی سو مصرف مواد مخدر در ۹ ماه ابتدای امسال کاهش یافته اما در مدت مشابه سال گذشته آمار بسیار بالایی نسبت به سال ۹۶ ثبت شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در مجموع در تمام معاینات انجام شده نسبت به سال گذشته افزایش حدود یک درصدی گزارش شده است.

وی ادامه داد: در خصوص قصور پزشکی منجر به فوت به هیچ عنوان با هیچ قشری ملاحظه نمی‌شود و حق اعلام می‌شود.

کد خبر 4842675

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد تصادفات رانندگی پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری دهه فجر بارش برف بوشهر انتخابات 98 شیراز ایلام قزوین شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس ویروس کرونا زلزله انقلاب اسلامی ایران نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهارمحال و بختیاری ۹ ماهه ابتدای ابتدای امسال سال گذشته کاهش یافته تعداد فوتی درصد کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری

اسماعیل خوشوقت گفت: سال گذشته ۲۵۲ تصادف فوتی و ۸۵۰۰ فقره تصادف جرحی رخ داد که در این سوانح رانندگی ۲۸۱ نفر جان باخته و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: از مجموع جان باختگان، ۱۹۵ نفر مرد و مابقی زن بودند و افراد ۳۱ تا ۵۰ سال بیشترین سهم را در بین رده‌های سنی جان باختگان داشتند.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: نکته مهم و قابل تامل در آمار جانباختگان این است که ۴۷ درصد آنها عابر پیاده بوده و ۳۰ درصد موتورسوار و تنها ۲۳ درصد از مجموع جانباختگان، راننده وسایل نقلیه بودند که میزان آسیب پذیری عابران در تصادفات شهری کاملا مشخص است.

خوشوقت گفت: بر اساس داده‌ها و تحلیل سوانح رانندگی، لزوم برنامه ریزی دستگاه‌های متولی امر ترافیک برای بهبود زیرساخت‌ها به خصوص زیر ساخت‌های مخصوص عابران پیاده در شهر کرمان یک ضرورت است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • تصادف منجر به فوت درچهارمحال و بختیاری
  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • تصادف در محور شهرکرد _فرخ‎ شهر با یک فوتی
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت