Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر بنی کریمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در تامین نفت سفید ، نفت گاز و کپسول گاز مایع در خان زنیان و روستاهای آسیب دیده از زلزله اخیر وجود ندارد گفت: کارشناسان این شرکت از نخستین ساعت های بروز زلزله در این منطقه حضور یافتند و ارزیابی کلی از میزان مصرف سوخت زمستانی در این منطقه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه فارس افزود: ۲۵۰ هزار لیتر نفت سفید برای بخش ارژن و منطقه خان زنیان تامین و توزیع شده است ، توزیع نفت سفید در نخستین ساعت های پس از بروز زمین لرزه انجام شد و با توجه به سرمای هوا همه پیش بینی ها برای تامین سوخت زمستانی این منطقه انجام شده است.

بنی کریمی اضافه کرد: ۱۰۰ هزار لیتر هم نفت گاز در اختیار این منطقه قرار دارد ، برای خودروهای امدادی هلال احمر ، اورژانس و سایر دستگاههای امدادی نیز سوخت کافی تامین شده است.

این مقام مسوول تامین کپسول گاز مایع را مهمترین اولویت در این مناطق دانست و گفت: ۵ برابر سهمیه عادی برای بخش ارژن و خان زنیان کپسول گاز مایع تامین شده است ، با تامین ۴ هزار کپسول گاز مایع ۱۱ کیلوگرمی همه نیازهای مردم در شهر و روستاهای آسیب دیده تامین شده است و به همه نمایندگی ها و فروشندگی های منطقه نیز اعلام شده تا تمام نیاز شهروندان را تامین نمایند.

بنی کریمی با بیان اینکه همه نیاز مردم آسیب دیده از زلزله به صورت روزانه رصد می شود گفت: این آمادگی در  شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه فارس وجود دارد تا با ذخیره کافی نیازهای منطقه را تامین کند.

زلزله ای به قدرت ۵.۱ درجه ریشتر عصر سه‌شنبه هشتم بهمن ۹۸ خان زنیان از توابع شیراز را لرزاند تا این منطقه شاهد دومین زمین لرزه در ۲ روز پیاپی باشد. زمین لرزه عصر سه شنبه ساعت ۱۸ و ۵۴ دقیقه و ۳۲ ثانیه در عمق ۵ کیلومتری خان زنیان از توابع بخش ارژن شهرستان شیراز رخ داد.

زلزله دوشنبه هفتم بهمن ۹۸ با قدرت ۵.۴ ریشتر ساعت ۱۶ و ۵۸ دقیقه و ۲۶ ثانیه در عمق ۷ کیلومتری رخ داده بود.هنوز از میزان زیان های  مالی و تلفات انسانی زلزله دوم که در عمق ۵ کیلومتری و با فاصله حدود ۴۰ کیلومتری غرب شیراز رخ داد، گزارشی نرسیده است.

 برآوردهای اولیه نشان می‌دهد که حدود ۴۳ روستای این منطقه تحت تاثیر زلزله  قرار داشته‌اند اما چهار روستا نسبت به سایر روستاها آسیب بیشتری دیده‌اند.

برچسب‌ها طرح تخصیص سهمیه سوخت شیراز شرکت ملی پخش فراورده های نفتی زلزله فارس خان زنیان پروندهٔ خبری زلزله در خان‌زنیان شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح تخصیص سهمیه سوخت شیراز شرکت ملی پخش فراورده های نفتی زلزله فارس خان زنیان طرح تخصیص سهمیه سوخت شیراز شرکت ملی پخش فراورده های نفتی زلزله فارس خان زنیان کپسول گاز مایع تامین شده شرکت ملی پخش خان زنیان آسیب دیده زمین لرزه بنی کریمی بخش ارژن نفت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت به صورت همزمان در مناطق خونسرخ، سورو، نخل ناخدا و روستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی‌های هدفمند اجرا شد جمعاً ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ جفت کفش و یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه در این طرح تعداد ۵ دستگاه خودروی شوتی فعال در قاچاق سوخت و ۱۰ فروند تشتک فایبرگلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، اظهار داشت: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر اتباع بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی‌های لازم جهت طرد آنان انجام شده است.

کد خبر 6090382

دیگر خبرها

  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی