Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@16:17:09 GMT

مجیدی انتقام شفر و استرا را می‌گیرد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۰۳۹۸

مجیدی انتقام شفر و استرا را می‌گیرد؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، استقلال باید پنج‌شنبه این هفته در حالی به دیدار پرسپولیس برود که برای برپایی جشن احتمالی برد قریب دو سال است که انتظار می‌کشد. آخرین برد استقلالی‌ها در دربی پایتخت به تاریخ ۱۰ اسفند سال ۱۳۹۶ برمی‌گردد.

دیدار برگشت لیگ هفدهم که وینفرد شفر و شاگردانش توانستند با تک‌گل وریا غفوری یک برد شیرین را نصیب تیم استقلال کرده و جشن بزرگی در تهران برپا کنند، اما از آن تاریخ به بعد این دو تیم سه بار دیگر با هم مصاف داشتند که سهم پرسپولیس ۲ برد و سهم استقلال تنها یک تساوی بوده تا طرفداران تیم آبی پایتخت همچنان در انتظار شکست رقیب همشهری‌شان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال پس از دربی هشتادوششم در سوپرجام شرکت نکرد و بازی ۳- صفر به‌نفع رقیب شد و شکایت به فیفا هم دردی از این تیم دوا نکرد. دربی ۸۸ هم بدون گل شد و در تاریخ ۱۰ فروردین امسال دربی را با تک‌گل احمد نوراللهی باخت.

دو تیم در دربی هشتاد‌وهشتم یک بازی کسل‌کننده و سرد را با هدایت وینفرد شفر و برانکو ایوانکوویچ برگزار کردند که نتیجه اش مشخص می‌کرد هیچ‌یک از دو مربی آلمانی و کروات دل به ریسک و بازی تهاجمی نبسته بود. صفر- صفر دربی ۸۸ حال همه اهالی فوتبال را خراب کرد.

اما دربی ۹۰ تماشاگران سرخابی تیم استراماچونی را روبه‌روی تیم گابریل کالدرون می‌دیدند. یک تیم در پایین جدول و دیگری در بالا نوید یک دربی هیجان‌انگیز را می‌داد و برخلاف آنچه اکثر کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند، استقلال پایین‌جدولی خیلی باقدرت تیم پرسپولیس را آزار داد تا اینکه مهدی عبدی در اواخر بازی به میدان آمد و با یک ضربه سیدحسین حسینی را به شکلی خاص مغلوب و نتیجه یک- صفر به ضرر تیم استراماچونی رقم خورد. اتفاق جالب این بود استقلالی‌هایی که پس از دربی ۹۰ از استادیوم خارج می‌شدند از عملکرد تیمی‌شان رضایت داشتند و برای همین هم نمی‌خواستند استراماچونی از این تیم برود.

حالا و با حضور پرشور فرهاد مجیدی در استقلال و تکرار خاطرات خوش فروردین و اردیبهشت سال جاری در دو دیدار اخیر و زدن ۸ گل در خارج از خاک ایران، طرفداران استقلال دنبال تکرار خاطرات خوش اسفند ۱۳۹۶ و برد با گل کاپیتان وریا غفوری هستند. فرهاد مجیدی با پیروزی احتمالی در این دیدار به تنهایی می‌تواند انتقام ۲ سرمربی قبلی خارجی استقلال را در این دیدار بگیرد.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دربی 91 فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی + فیلم

دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه وطنی مقابل هم صف‌آرایی کردند.

اوستون ارونوف در دقایق ۶ و ۶۹ برای پرسپولیس گلزنی کرد؛ امیرمحمد هوشمند در دقیقه ۵۹ گل نساجی را رقم زد.

خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی کد خبر 751228

دیگر خبرها

  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی + فیلم
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟