Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: مرتضی آقا تهرانی، دبیرکل جبهه پایداری در سخنانی درباره «گرین کارت» خود توضیح داد.

به گزارش خرداد از ایران، وی تصریح کرد: «کسی که در امریکا زندگی می‌کند، بعد از ۵ سال می‌تواند گرین کارت آن دولت را دریافت کند. وزارت‌ امور خارجه‌ آن دوره نیز برای سهولت رفت ‌و آمد، گرین کارت را صادر کرد اما این به معنای تبعیت و قسم خوردن زیر پرچم امریکا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان مدت گرین کارت و پس از آنکه دیگر نیازی به رفت ‌و آمد به امریکا نداشتم، دیگر اقدامی برای اخذ مجدد گرین کارت انجام ندادم.»

با این حال پیش از این همفکران آقاتهرانی هجمه گسترده‌ای را علیه دوتابعیتی‌ها و آنها که گرین کارت دارند، وارد کرده بودند. از جمله غلامرضا انبارلویی در یادداشتی که سایت الف منتشر کرده بود، برخلاف آقاتهرانی با اشاره به متن سوگندنامه مرتبط با گرین کارت گفته بود که داشتن گرین کارت یعنی قسم خوردن برای اینکه هنگامی که قانوناً لازم باشد، برای دفاع از ایالات متحده تفنگ به دست خواهم گرفت.

به گزارش خرداد، حال باید پرسید که آیا دبیر کل پایداری و این طیف حتی در آمریکا نیز ماخوذ به حیاء و متفاوت از دیگر اضلاع و اجزای جامعه مدنی و مناسبات حقوق شهروندی بوده اند و گرین کارت ایشان به گرین کارت بقیه فرق می کند؟! وزارت امورخارجه آمریکا که گرین کارت را صادر نموده می دانسته ایشان جناب آقاتهرانی دبیر کل آینده جبهه پایداری خواهند بود و از مبارزان با استعمار و استثمار استکبار جهانی؟!

برچسب ها: جبهه پایداری ، آقاتهرانی

منبع: خرداد

کلیدواژه: جبهه پایداری آقاتهرانی جبهه پایداری گرین کارت دبیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهمنامه جاده ای و تقویت مناسبات حمل و نقلی با تاجیکستان

تین نیوز

نشست کمیته مشترک حمل و نقل جاده ای ایران با تاجیکستان برگزار و یادداشت تفاهم همکاری های بین دو کشور در تهران امضا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، داریوش امانی معاون وزیر و رئیس این سازمان پس از عقد تفاهم نامه همکاری در زمینه حمل و نقل جاده ای با تاجیکستان، با اشاره به سیاست کلی دولت جمهوری اسلامی ایران بر توسعه مناسبات با همسایگان و کشورهای منطقه، امکان به وجود آمده را نه فقط آغاز عصر جدیدی از تقویت مناسبات حمل و نقل جاده ای، بلکه سرآغازی برای تعمیق مناسبات دو کشور در تمامی حوزه ها دانست که با زبان، پیشینه، فرهنگ و ارزش های مشترک، دارای همبستگی عمیق هستند.

وی همچنین به موقعیت راهبردی قلمرو ایران به عنوان پل ارتباطی چین و آسیای میانه با آسیای غربی و اروپا و از سوی دیگر ظرفیت های عمیق بنادر جنوبی ایران در دسترسی به اقیانوس هند و حوزه خلیج فارس، به عنوان مسیری مناسب، امن و کوتاه برای دسترسی ناوگان تاجیکستانی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، در ادامه نشست، شایسته سعید مرادزاده، معاون وزارت نقلیات تاجیکستان نیز با قدردانی از میزبانی طرف ایرانی و تأکید بر فرصت فوق العاده اجلاس حاضر جهت احیای ظرفیت های عظیم بین دو ملت عمیقاً نزدیک، بر موقعیت تاجیکستان بر قرارگیری در قلب آسیای مرکزی، به عنوان کشوری با ظرفیت های پنهان در حوزه های مختلف حمل و نقل و به طور تاریخی دارای جایگاه مهمی در جاده ابریشم تأکید کرد.

در ادامه نشست طرفین ضمن تأکید بر ضرورت بهره برداری از ظرفیت های راهگذرهای بین المللی ازجمله KTAI، مسیر جنوبی راهگذر شرقی غربی و شاخه شرقی راهگذر شمال - جنوب، بر موضوعاتی از جمله تطبیق آمار تردد و تجارت، تقویت امکانات بین راهی، برنامه عمل خدمات راهداری، مبادله مجوزهای تردد، اطلاع رسانی هزینه های رسمی پرداخت مرزی و اجتناب از پرداخت های غیررسمی، روزآمدسازی مقررت تردد و اقامت، تسهیل روادید، جزئیات مشکلات تردد در قلمرو یکدیگر و هم افزایی مشارکت در اتحادیه های اوراسیا و شانگهای را مورد تبادل نظر فنی قرار دادند.

در خاتمه نشست، رئیس هیئت تاجیک از مدیریت عالی سازمان جهت شرکت در همایش معظم راهی به سوی تین شیان در شهر دوشنبه تاجیکستان در ماه آتی میلادی، دعوت به عمل آورد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • امریکا: آغاز ساخت اسکله در ساحل غزه
  • امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • مناسبات دوجانبه و مهمی میان ایران و پاکستان وجود دارد
  • انعقاد تفاهمنامه جاده ای و تقویت مناسبات حمل و نقلی با تاجیکستان
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • چرا ایران بزرگ و قدرتمند نمی‌خواهد وارد جنگ با اسرائیل شود؟
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • غرب فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل نکند