Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد ترحمی روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: در مجموع برای انتخابات مجلس یازدهم ۲۳۹ داوطلب در مرحله اول ثبت نام کردند که از این تعداد صلاحیت ۱۴۵ نفر تایید، صلاحیت ۷۲ نفر احراز نشد و همچنین ۲۲ داوطلب نیز حضور در این رقابت انصراف دادند.

وی میزان تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات در استان یزد را ۶۰ درصد، رد صلاحیت شدگان را ۳۰ درصد و داوطلبان انصراف داده را ۱۰ درصد اعلام کرد و ادامه داد: برای حوزه انتخابیه یزد و اشکذر صلاحیت ۷۷ نفر تایید شده و آمار داوطلبان تایید صلاحیت شده برای حوزه انتخابیه اردکان ۹ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترحمی تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده برای حوزه انتخابیه تفت و میبد را ۳۰ نفر و حوزه انتخابیه مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم را ۲۹ نفر اعلام کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: افرادی که صلاحیت آنها تایید نشده سه روز برای طرح شکایت در شورای نگهبان برای بررسی مجدد پرونده فرصت دارند و در نهایت اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده قطعی نهایتا روز ۲۲ بهمن ماه جاری اعلام می شود.

شعار امسال انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گام دوم انقلاب، قانونمداری، بی‌طرفی و انسجام ملی است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخستین انتخابات میان‌ دوره‌ای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری دوم اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

از چهار حوزه انتخابیه استان یزد چهار نماینده به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کنند.

برچسب‌ها شورای نگهبان یزد انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری ثبت‌نام انتخابات مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای نگهبان یزد انتخابات مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان یزد انتخابات مجلس شورای اسلامی داوطلبان تایید صلاحیت شده برای حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس مجلس یازدهم استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۸ صبح ادامه دارد.

انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود و در تهران برای هر شعبه ۴ صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، ۳ صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد