Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- براساس زمانبندی از 14 بهمن به واجدین شرایط دریافت مسکن طرح اقدام ملی پیامکی برای تکمیل پرونده ارسال می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمود محمود زاده درباره پایش ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن گفت:پایش اطلاعات متقاضیان در 4 موضوع فرم «ج»، مالکیت شخصی، استفاده از تسهیلات بانکی برای خرید مسکن و سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا به جز شهر‌های جدید انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد:240 هزار نفر در مرحله اول این طرح ثبت نام کردند که 58 درصد افراد واجد دریافت مسکن بودند.
محمودزاده ادامه داد: براساس پایش استان‌های اردبیل با 66 درصد، خوزستان 64 درصد، سیستان وبلوچستان و کرمانشاه با 62 درصد بیشترین درصد ثبت نام کنندگان واجد شرایط بودند و استان‌های سمنان با35 درصد، خراسان جنوبی 39 درصد، مرکزی 41 درصد کمترین افراد واجد شرایط این طرح بودند.
وی افزود:در استان تهران نیز 46.5 درصد از افراد ثبت نام کننده واجد شرایط بودند.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: بعد از ارسال پیامک فرد با کد رهگیری که در اختیار دارد به سایت مراجعه می‌کند و محلی که باید مدارک را با خود ببرد مشخص می‌شود در انجا که عمدتا اداره راه و شهرسازی استان است سابقه سکونت و مستندات فرد کنترل می‌شود.
وی افزود: بعد از معرفی به بانک هر فرد بنا به پروژه و وسعت ملک از 30 تا 40 میلیون واریز می‌کند.

افرادی که واجد شرایط نیستند اعتراض کنند
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: افرادی که پیامک برایشان ارسال نشود می‌توانند با مراجعه به سایت دلیل عدم واجد شرایط بودن ان‌ها مشخص است اگر اعتراض دارند از ابتدای اسفند با دریافت کد رهگیری اعتراض کنند.
وی بیان کرد: ارسال پیامک به متقاضیان براساس حروف الفبا است تا متقاضیان به راحتی ثبت نام خود را تکمیل کنند.
محمود زاده با بیان اینکه در تلاش هستیم مرحله دوم ثبت نام قبل از پایان سال صورت گیرد گفت: اگر ظرفیت جدیدی در هر استان ایجاد شود حتما اقدام به ثبت نام مجدد خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه پردیس کمبود ظرفیت داریم بیان کرد: در پردیس 3 هزار واحد ثبت نام کردند اگر ظرفیت جدید ایجاد شود دوباره اقدام به ثبت نام می‌کنیم.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که ایا امکان جابجایی در این طرح وجود دارد یا خیر گفت: اگر شهری ظرفیت داشته باشد امکان جابه جایی است، اما در پردیس که کمبود ظرفیت است امکان جابجایی وجود ندارد.
محمود زاده با اشاره به اینکه حتی بعد از پایش متقاضیان امکان فروش امتیاز مسکن وجود ندارد گفت: بصورت قانونی و رسمی امکان فروش امتیاز وجود ندارد.
محمودزاده افزود: در همه جا اورده اولیه متقاضیان بین 30 تا 40 میلیون تومان است و پردیس هم از این امر مستثنی نیست چندین پروژه در طرح بیان شده است اگر پروژه‌ای زیرساخت اماده ندارد 10 تا 15 درصد قیمت زمین را فرد باید پرداخت کند؛ در این طرح 100 میلیون تومان تسهیلات بانکی نیز به متقاضیان پرداخت می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، محموزاده گفت: در شهر‌های جدید 10 تا 15 درصد قیمت زمین دریافت می‌شود.
وی افزود: گردش مالی این طرح بین 100 تا 120 هزار میلیارد تومان است و 40 میلیون متر مربع زیر بنای مسکن طرح اقدام ملی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اعلام نتایج متقاضیان معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی خبرگزاری آریا طرح اقدام ملی اعتراض کنند وجود ندارد واجد شرایط محمود زاده ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  

رییس سازمان سنجش گفت: نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ به صورت کارنامه نیمه مرداد ماه اعلام می شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می شود

به گزارش مهر، عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • نتایج جالب از پژوهشی درباره حس پیری/ زنان درباره سن پیری مردان چطور فکر می‌کنند؟
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ دقیقا کی منتشر می‌شود؟
  • نتایج اولیه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ وضعیت افسردگی در کشور
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند