Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@18:10:26 GMT

خوشبختی واقعی چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۰۶۴۲

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 آیا ترجیح می‌دهید در قرعه کشی بانک برنده شوید یا فلج شوید؟قطعاً پاسخ همه شما برنده شدن در قرعه کسی بانک است. اما تحقیقی انجام شده است روی برندگان لاتاری و کسانی که فلج شده‌اند. تقریباً بعد از یک سال از این رویدادهای مهم میزان شادی که هر دو گروه گزارش کرده‌اند یکسان بوده است و همه‌چیز برای آن‌ها عادی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این چگونه ممکن است؟ چرا احساس خوشبختی ما پس از برنده شدن در قرعه کشی هم ماندگار نیست و دوباره به روزمرگی تبدیل می‌شود. در زندگی خودتان هم قطعاً این مسئله را تجربه کرده‌اید. وقتی چیزی را می‌خواهید، مثل یک گوشی موبایل جدید یا یک ماشین جدید و یا حتی یک ارتقا شغلی که به شدت به دنبالش بوده‌اید و برای آن تلاش کرده‌اید، رسیدن به این اهداف فقط تا چند هفته شما را خوشحال نگه می‌دارد و دوباره به همان زندگی بی‌رمق سابق و روزمره برمی‌گردید و حالا چیزهای جدیدی را می‌خواهید تا دوباره این احساس خوشبختی موقت را تجربه کنید و این روند همین‌طور ادامه پیدا می‌کند. اما چرا خوشبختی ما ماندگار نیست؟ در این ویدیو به دلایل ماندگار نبودن این خوشبختی‌ها می‌پردازیم و روش‌های رسیدن به خوشبختی واقعی و ماندگار را بررسی می‌کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد توفیق علاوی اتحادیه اروپا روز جهانی تالاب ها برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خانم ها و آقایان سبک زندگی پوشش و آداب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان، از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

کد خبر 6089989

دیگر خبرها

  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • سلامت از ارکان اصلی خوشبختی و بهروزی/ خانواده سلامت محور «زندگی زیسته» سالمی دارد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • نام ماندگار معمارباشی‌ها بر آستان زرافشان جانان
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم