Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا از رویترز، ولودیمیر زلنسکی روز یکشنبه درباره غرامت پیشنهادی ایران به خانواده جان باختگان‌ حادثه هدف قرار گرفتن غیرعمد هواپیمای مسافربری اوکراینی در ایران، گفت: ایران بلافاصله مبلغ 80هزار دلار را برای هر خانواده پیشنهاد داد. این[مبلغ] بسیار اندک است. ما خواستار مبلغ بیشتری خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات رئیس جمهور اوکراین در پی این مطرح می‌شود که صبح چهارشنبه در تاریخ ۹۸/۱۰/۱۸ یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی کشور اوکراین بر اثر بروز خطای انسانی و به صورت غیر عمد، مورد اصابت قرار گرفت که متاسفانه موجب به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان و جان باختن تعدادی از اتباع خارجی شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد توفیق علاوی اتحادیه اروپا روز جهانی تالاب ها برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اوکراین زلنسکی سقوط هواپیما هواپیمای اوکراین غرامت ایران محمد توفیق علاوی اتحادیه اروپا روز جهانی تالاب ها برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، «روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت:. رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که ۸ جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: مسوولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند. جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود. پیش قراردادهای ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است.

کد خبر 6094013 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • زلنسکی یک مقام سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد
  • از پروژه هواپیمای ۷۲ نفره چه خبر؟
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت