Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@21:51:18 GMT

توقف ۴ ساعته قطار تبریز تهران در مراغه

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۰۷۵۶

توقف ۴ ساعته قطار تبریز تهران در مراغه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، ارصلانی مدیرکل راه‌آهن آذربایجان گفت: مشکل فنی، قطار تبریز تهران را چهار ساعت در مراغه متوقف کرد.

ارصلانی گفت: این قطار که ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه دیروز از تبریز حرکت کرد به‌دلیل نقص فنی که در کشنده‌های دیزلی آن اتفاق افتاده بود در مراغه متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه این قطار پس از رفع مشکل به سمت تهران حرکت کرد و اکنون به مقصد رسیده است، گفت: همگی مسافران در صحت و سلامت کامل بسر می‌برند و در مدت زمان توقف قطار در خود لوکوموتیو‌ها و شهر مراغه امکانات رفاهی برای مسافران فراهم شد.

مدیرکل راه‌آهن آذربایجان، تعداد مسافران اولیه این قطار را ۳۵۰ نفر اعلام کرد و افزود: ۲۰ مسافر برای رسیدن به موقع به مقصد نهایی خود (تهران)، آن‌ها با قطار مراغه به مقصد خود عزیمت کردند و ۱۵ نفر نیز به مبداء تبریز بازگشتند.

این مقام ارشد در حوزه حمل و نقل ریلی منطقه آذربایجان از مسافران به خاطر تأخیر چهار ساعته قطار تبریزتهران به‌دلیل مشکل فنی پیش آمده عذرخواهی کرد.

زمان سفر ریلی در مسیر تبریز  تهران به طور معمول ۱۲ ساعت است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه آهن حمل و نقل ریلی قطار تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاشازاده: نکونام در استقلال با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود

 با تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال، علی خطیر از سمت مدیرعاملی این باشگاه کنار گذاشته شد.

به گزارش ورزش سه، در روزی که جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار با تراکتور تبریز  بازهم اعلام کرد تیمش در حد رقابت با تیم‌های بالای جدول نیست، علی خطیر برکنار شد.

مهدی پاشازاده کاپیتان سابق استقلال اولین پیشکسوتی است که در این باره اظهارنظر می‌کند. او گفت: به شخصه در فصل جاری بیشتر با جواد نکونام و تیمش در ارتباط بودم و پای درد دل سرمربی استقلال نشستم. باور کنید از اول فصل نکونام با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود و اگر پای حرف‌ها و درد دل‌هایش می نشستید می‌دیدید خون گریه می‌کند! خدا را شکر مالک جدید آمد و به شخصه سردار شهریاری را خوب می شناسم و می دانم از سال‌ها پیش در صباباتری تیمداری کرده و با فوتبال کاملا آشناست. او و گروه جدید می‌توانند با همدلی و کمک به جواد نکونام انشالله اتفاقات خوبی برای استقلال رقم بزنند.

وی در خصوص اظهارنظر سرمربی استقلال پس از تساوی بدون گل برابر تراکتور مبنی برخالی بودن دستش و کمبود بازیکن نیز یادآور شد: استقلال تیم بزرگی است که باید نیمکت پروپیمانی هم داشته باشد اما به دلیل لجبازی یا بی تجربگی دوستان در تیمداری این فصل شاهد چنین چیزی نبودیم. با این وجود کادرفنی و بازیکنان استقلال تا همین جا هم شاهکار کرده‌اند و از این به بعد وظیفه ما پیشکسوتان و هواداران است که در 5 هفته باقی مانده از تیم حمایت کنیم. خود من هم این هفته برای تماشای بازی استقلال و ذوب آهن به ورزشگاه می‌روم و از تیم محبوب خودم حمایت می‌کنم.

او ضمن اشاره به دیدار دو تیم تراکتور و استقلال در تبریز، گفت: به نظر من بازی در تبریز از دربی هم سخت‌تر است. شما در دربی 50 درصد تماشاگر دارید اما در تبریز از این خبرها نیست. جو خیلی سنگینی را تماشاگران پرشور تبریزی و طرفداران تراکتور می‌سازند که باز هم به نظر من با جمیع شرایط استقلال و جواد نکونام نتیجه معقول و منطقی در تبریز گرفتند. شاید برخی کارشناسان یا رسانه‌ها شور الکی بدهند که استقلال برای تساوی بازی کرده یا از این حرف‌ها که به اعتقاد من اصلا و ابدا اهمیتی ندارد. استقلال نباید در تبریز گل می‌خورد و جواد نکونام استراتژی درستی انتخاب کرد و حتی معتقدم در طول فصل هم این استراتژی درست بوده است.

پاشازاده ادامه داد: در همه این سال‌ها تیمی قهرمان و موفق شده که کمتر گل خورده باشد و متأسفانه این فصل برخی‌ها از فوتبال زیبای تیم رقیب و دفاعی استقلال حرف می‌زنند درحالی که همین فصل استقلال یک گل هم از پرسپولیس بیشتر زده است. این صحبت‌ها فریب افکار عمومی و هواداران استقلال است که نباید طرفداران را گول بزند. نکونام مثل همه مربیان و تیم‌های بزرگ ابتدا سازماندهی دفاعی استقلال را درست کرد و این کار خیلی هم آسان نبوده است.

مهدی پاشازاده در مورد تساوی پرسپولیس و سپاهان اصفهان هم گفت: به نظر من اگر سپاهان شجاع تر بازی می‌کرد، می‌توانست 2 گل به پرسپولیس بزند. برای من عجیب بود که بعد از ده نفره شدن پرسپولیس، سپاهان با آن همه بازیکنان هجومی خیلی برای گلزنی به آب و آتش نزد و حمله نکرد. سپاهان اگر کمی بیشتر فشار می‌گذاشت حتم بدانید پرسپولیس را در استادیوم آزادی شکست می‌داد اما به هر حال برای ما استقلالی‌ها همین که باز صدر جدول هستیم خوشحال کننده است. امیدوارم در 5 هفته پایانی تیم استقلال انشالله با حمایت هوادارانش موفق و سربلند ظاهر شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پاشازاده: نکونام در استقلال با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود
  • باران گرفت، صدر از چنگ پرسپولیس ۱۰نفره لغزید!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران