Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: در فضای مجازی حرکت های موثری از سوی جبهه انقلاب آغاز شده و باید این حرکت ها ادامه داشته باشد تا دست برتر از آن ما باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرتیپ پاسدار حسین نجات در گفتگو با صاحب نیوز بیان کرد: دشمن تا به حال از جمهوری اسلامی ضربات سنگینی خورده و در پی این ضربات به منظور جبران، اقداماتی را در فضای مجازی انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنان اقدام احمقانه‌ای در شهادت سردار سلیمانی انجام دادند و حماقت بعدی هم با قبول کردن مسئولیت این ترور صورت گرفت، به همه جهانیان ثابت شد که رهبر همه تروریست‌ها خودشان هستند و وقتی که فشار زیادی روی آن ها می آید، دشمن دست به اقدامات انتحاری در فضای مجازی می زند.

وی افزود: در فضای مجازی حرکت های موثری از سوی جبهه انقلاب آغاز شده و باید این حرکت ها ادامه داشته باشد تا دست برتر از آن ما باشد.

سردار نجات خاطرنشان کرد: باید در فضای مجازی با اقشار مختلف مردم ارتباط برقرار کرد؛ هر چه تولیدات در فضای مجازی جذاب تر باشد و با مخاطب های مختلف بتوانیم ارتباط برقرار کنیم، می توانیم دست برتر را داشته باشیم.

معاون فرهنگی سپاه در پایان گفت: در فضای مجازی هنرمندی است که می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد و اگر تولیدات در این فضا جذاب باشد و هنرمندانه ارائه شود، می تواند تاثیر گذار باشد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: معاون فرهنگی سپاه فضای مجازی جبهه انقلاب دست برتر حرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات