Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران از پذیریش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد برای نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398 در این مرکز دانشگاهی خبر داد.

زهرا امام جمعه در این خصوص اظهار کرد: این واحد دانشگاهی در رشته های علوم انسانی، محیط زیست، HSE، علوم اجتماعی، MBA، فنی و مهندسی، هنر و علوم پایه در 19 عنوان رشته کارشناسی ارشد بر اساس بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی  دانشجو می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره شرایط پذیرش دانشجو در این پردیس گفت: پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران بر اساس مجوزوزارت علوم، تحقیقات و فناوری در چهارچوب برنامه‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی وفرهنگی سند چشم انداز بیست سال، سیاست‌های نظام آموزش عالی کشور و همچنین برنامه‌های استراتژیک دانشگاه در زمینه گسترش فعالیت در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و با هدف پاسخگویی به تقاضای داوطلبان ایرانی و غیر ایرانی و توسعه پژوهش از طریق بررسی سوابق آموزشی - پژوهشی و مصاحبه در مقاطع دکتری تخصصی (Ph.D.) و  کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

رییس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران همچنین گفت: شروع کلاس‌های دانشجویان از اوایل اسفند ماه آغاز خواهد شد.

امام جمعه همچنین در مورد ثبت نام داوطلبان گفت: دانشجویان نیمسال آخر کارشناسی در صورت فراغت از تحصیل تا تاریخ 30/11/1398 می توانند از روز سه شنبه 15 تا 25  بهمن ماه 98 ثبت نام کنند.

به گزارش روابط عمومی پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران، داوطلبان برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانند به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهرانwww.academics.ut.ac.ir و همچنین سایت پردیس بین المللی ارس www. aras.ut.ac.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های :42024825-041 و88990262-021 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی كارشناسي ارشد پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر در رشته‌ی تجربی  از ساعت هشت صبح امروز، هفتم اردیبهشت رقابت خود را آغاز کردند. هادی پور تاکید کرد: در استان کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین تعداد داوطلب را دارد که تعداد این داوطلبان معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور این استان است.
وی ادامه داد: همچنین از بین این داوطلبان ۶ هزار و ۴۰۷ نفر زن، و سه هزار و ۹۴۰ نفر مرد هستند.
نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی (صبح دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت) و گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی (بعد از ظهر دیروز) برگزار شد.
هادی پور افزود: با توجه به پذیرش دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون سراسری، داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به یک دفترچه اضافی نسبت به سایر داوطلبان پاسخ دهند. وی اضافه کرد: ۶۱.۵ درصد از داوطلبان استان کهگیلویه و بویراحمد زن و ۳۸.۵ درصد مرد هستند که این میزان در سراسر کشور ۶۳ درصد زن و ۳۷ درصد مرد است.

دیگر خبرها

  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند