Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان قزوین گفت: بیش از ۵۰ گروه جهادی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مناطق مختلف استان جهت ارائه خدمت به مردم اعزام می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ صادق پور در گفت‌وگو با صبح قزوین درباره اقدامات اخیر بسیج سازندگی اظهار کرد: از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج سازندگی در گام دوم انقلاب خدمت رسانی به عموم مردم و خصوصا محرومین جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اذعان کرد: ️بیش از ۵۰ گروه جهادی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مناطق مختلف استان جهت ارائه خدمت به مردم اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان قزوین ابراز کرد: بسیج سازندگی در راستای خدمت رسانی و همیاری مردم نسبت به سازماندهی گروه‌های جهادی اقدام کرده است.

وی عنوان کرد: برهمین اساس به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پنجاه گروه جهادی به مناطق محروم استان قزوین اعزام شده است تا روند محرومیت زدایی و رفع مشکلات و آسیب‌های نواحی مردم استان ادامه پیدا کند.

وی اضافه کرد: این گروه‌های جهادی، شامل گروه‌های متخصص و جهادی محله محور است که خدمات پزشکی و بهداشتی، فرهنگی، عمرانی، مشاوره حقوقی و میزخدمت ارائه می‌دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی از بارزترین اهداف انقلاب اسلامی، حمایت از محرومین و مستضعفین است؛ بسیج سازندگی نیز از همان ابتدا در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب به دنبال حمایت از طبقات محروم است.

صادق پور در پایان بیان کرد: بسیج سازندگی استان قزوین در تلاش است تا بیش از پیش در جهت محرومیت زدایی و خدمت به مردم استان حرکت کند تا نقش خود را در پیشرفت ایران اسلامی به نحو احسن ایفا کند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بسیج سازندگی خدمت به مردم استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال برای بیش از 7 هزار نفر توسط صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مسئول بسیج سازندگی استان در نشت خبری  که به مناسبت هفته بسیج سازندگی برگزار شد،  از راه اندازی 530 صندوق قرض الحسنه در روستاهای خراسان جنوبی در قالب 28 تعاونی خبرداد و گفت: صندوقهای قرض الحسنه به منظور ایجاد اشتغال تاسیس شده و در مجموع 40 هزار نفر عضو این صندوقها با سرمایه 41 میلیارد تومان هستند و تاکنون 7 هزار و 100 نفر زمینه اشتغال آنان از سوی صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی فراهم شده است.

هنری همچنین از اعزام 2هزار جهادگر در قالب 267 گروه به مناطق محروم استان به مناسبت 17 اردیبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی خبرداد و افزود: تاکنون 2 هزار و 42 گروه جهادی در سامانه ثبت نام کرده اند که از این تعداد 1100 نفر پایش شده و برای 946 گروه مجوز صادر شده است.

وی افزود: در یکسال گذشته بیش از 2 هزار و 732 اردوی جهادی از سوی بسیج سازندگی برگزار شده که ارزش خدمات ارائه شده به مردم  بیش از 290 میلیارد ریال بود. 

دیگر خبرها

  • ساماندهی ۵۲۰۰ گروه جهادی در فارس
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • ایجاد اشتغال برای بیش از 7 هزار نفر توسط صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر