Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، مرحله نهایی رقابت‌های جام خوشه‌چین ورزش روستایی کشور با حضور ۷۰۰ ورزشکار دختر و پسر در شیراز برگزار شد و با معرفی تیم های برتر در رشته فوتسال به کار خود پایان داد.

در این رقابت‌ها ورزشکاران در رشته‌های فوتسال، والیبال، طناب کشی، دوومیدانی، چوب کشی و هفت سنگ مهارتی با هم رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دور نهایی مسابقات رشته های مختلف رقابت های ورزشی دختران و پسران روستایی کشور که از سوی وزارت ورزش و جوانان با عنوان «جام خوشه‌چین» نامگذاری شده است در ورزشگاه‌های حافظیه و حجاب و سالن‌های ورزشی کوثر، دراگ، دستغیب، ربانی و شهدای قصردشت برگزار شد.

مسابقات ورزشی بومی محلی روستائیان کشور تحت عنوان «جام خوشه چین» در سه مرحله استانی، منطقه ای و ملی برگزار شد که استان کردستان در مرحله منطقه ای آن با قرار گرفتن در منطقه سه کشور رقابت های خود را با حضور استان های آذربایجان غربی، گیلان، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان در دو بخش آقایان و بانوان و در شش رشته فوتسال، والیبال، دوومیدانی، چوب کشی، طناب کشی و هفت سنگ در ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی برگزار کرد.

در دیدارهای نیمه نهایی رشته فوتسال بخش بانوان، فوتسالیست های دختر کردستانی با شکست تیم خراسان جنوبی راهی مرحله نهایی شدند و در این مرحله با نتیجه سه بر صفر تیم کهکیلویه و بویراحمد را مغلوب کردند و در نهایت با کسب پنج برد بدون شکست و بدون گل خورده بر سکوی قهرمانی ایستادند و کاپ طلا را بالای سر بردند.

آیناز جلالی، ندا تابعی، لیلا تابعی، آیدا ابراهیمی، پردیس امامی و دلنیا بهرامی راد با مربیگری آزاده آزادی و سرپرستی سهیلا حقگو در این مسابقات برای تیم استان کردستان به میدان رفتند.

گفتنی است وزیر ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری این رقابت ها و با حضور در شهرستان شیراز محل برگزاری این مسابقات هدف از برگزاری جام خوشه چین با حضور ورزشکاران روستایی و بومی، شناسایی استعدادهای جوانان روستایی و ایجاد شور و نشاط در بین آنها عنوان کرد و گفت: در بین جوانان روستایی استعدادهای زیادی به ویژه در رشته های دو و میدانی همچون پرتاب ها و دو استقامت وجود دارد که باید بیشتر بر روی آن کار شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آذربایجان شرقی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان چین فوتسال قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان کردستان ورزش و جوانان جام خوشه چین رشته فوتسال برگزار شد رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان به شرح زیر است: ۱- امیر جوهری‌خو از تهران ۲- حسین ظفرجعفرزاده از خراسان رضوی ۳- سیداحمد میرجهانبخش موسوی از البرز   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعود کلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم