Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:36:50 GMT

اهواز میزبان مسابقات بین‌المللی شطرنج جام کارون شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۱۸۰۰

اهواز میزبان مسابقات بین‌المللی شطرنج جام کارون شد

عبدالامیر خطیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، هفتمین دوره مسابقات شطرنج بین‌المللی جام کارون از پنجم تا یازدهم اسفندماه امسال و به میزبانی اهواز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این رقابت‌ها شطرنج‌بازان عنوان‌دار ایران و همچنین استاد بزرگ‌های دنیا، حضور خواهند داشت، بیان کرد: این رقابت‌ها با توجه به ریتینگ شطرنج‌بازان در سه جدول C، B،A برگزار خواهد شد و در پایان نفرات ایرانی برتر مسابقات به عضویت تیم ملی در خواهند آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت شطرنج خوزستان با بیان اینکه در جدول A این مسابقات شطرنج‌بازان ریتینگ بالای ۲۰۰۰ حضور خواهند داشت، تصریح کرد: در جدول B ورزشکاران با ریتینگ ۲۰۰۰ - ۱۶۰۰ و در جدول C شطرنج‌بازان رده سنی زیر ۱۴ سال به رقابت خواهند پرداخت.

خطیب‌زاده با اشاره به اینکه برگزاری رقابت‌های بین‌المللی در اهواز موجب ارتقای سطح فنی شطرنج‌بازان و مربیان خوزستان می‌شود، افزود: سال گذشته این رقابت‌ها با حضور بیش از ۳۰۰ شطرنج‌باز از ۱۹ کشور دنیا برگزار شد که پیش‌بینی می‌کنیم امسال نفرات بیشتری در اهواز حضور پیدا کنند.

به گزارش مهر، در ششمین دوره مسابقات شطرنج بین‌المللی جام کارون، ویتالی برنادسکی، واهه دانیالیان و شاهین لرپری زنگنه مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

کد خبر 4842951

منبع: مهر

کلیدواژه: اهواز مسابقات شطرنج ورزش خوزستان دهه فجر بارش برف بوشهر انتخابات 98 شیراز ایلام قزوین شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس ویروس کرونا انقلاب اسلامی ایران زلزله مسابقات شطرنج رقابت ها شطرنج بازان بین المللی جام کارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۱۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات جام تختی کشتی آزاد در روزهای سوم و چهارم خردادماه به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد. پیش از این مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی لارستان فارس برگزار شود اما به دلیل تغییر مکان مسابقات، این رقابت‌ها با یک هفته تعویق در اوایل خردادماه برگزار خواهد شد.

مسابقات جام تختی کشتی فرنگی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد. برخلاف سال‌های گذشته مسابقات جام تختی در این دوره جزء مسابقات چرخه انتخابی نخواهد بود.

کد خبر 6093234 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون