Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:39:57 GMT

توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان مازندرانی

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۱۹۰۰

توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان مازندرانی

ایسنا/مازندران مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: بسته‌های معیشتی بین ۹۲ نیازمند در شهرستان‌های ساری و بهشهر در این استان توزیع شده است.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌ جناسمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر  ۹۲ بسته‌ معیشتی بین نیازمندان شهرستان ساری و بهشهر توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ارزش این بسته‌ها ۳۰۰ میلیون ریال است، تصریح کرد: به‌مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور در خانه نیازمندان و اهدا تبرکات فاطمی از آن‌ها دلجویی شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: بسته‌های معیشتی در راستای اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش خریداری و بین نیازمندان توزیع شده است که امیدواریم با پرداخت به‌موقع حق و حقوق موقوفات توسط مردم شاهد توزیع بیشتر بسته‌های معیشتی بین نیازمندان باشیم.
حیدری خاطرنشان کرد: همزمان با ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر در راستای طرح افق امامزاده عباس(ع) ساری سبد معیشتی به ۷۲ زن سرپرست خانوار اهدا شده است.
وی با بیان اینکه اوقاف در راستای کاهش مشکلات معیشتی جامعه اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی در راستای طرح افق بین نیازمندان می‌کند، افزود: طرح افق با رویکرد جدید حجت‌الاسلام خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه شاخص استان مازندران شکل گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بسته معیشتی معیشتی بین نیازمندان بسته های معیشتی بین اوقاف و امور خیریه طرح افق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ فاطمه علیزاده همسر شهید حسین دیبایی گفت: در آستانه دوازدهمین سالگرد شهادت شهید بزرگوار ۶۰ بسته معیشتی تهیه و در میان اقشار نیازمند شهر رشت توزیع کردیم.
وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا و حفاظت از خون شهدا نیازمند نگاه ویژه است افزود: امروز کمک به خانواده‌های نیازمند به معنی ادامه دادن راه شهداست.
همسر شهید دیبایی به خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: کمک به همنوع و دست گیری از نیازمندان یکی از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود.
این بسته‌های توزیع شده شامل ماکارونی، رب گوجه فرنگی، بسته چای، صابون، شامپو و دستمال کاغذی بود.
شهید حسین دیبایی سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس ۵ در منطقه مریوان بر اثر برخورد خمپاره در نزدیکی اش از ناحیه کمر قطع نخاع و جانباز شد و در سال ۱۳۹۱ پس از تحمل و رنج فراوان ناشی از آن به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد