Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@15:30:46 GMT

از روز صفر تا آبادان یازده 60

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۲۱۶۰

از روز صفر تا آبادان یازده 60

سومین روز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با نمایش فیلم‌های بلند «روز صفر»، «ابر بارانش گرفت»، «آبادان یازده 60»، فیلم کوتاه «امتحان» و فیلم مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» همراه است و در این میان، «روز» نخستین فیلم بلند داستانی سعید ملکان در مقام کارگردان، کنجکاوی برانگیزترین فیلم روز سوم محسوب می‌شود و تمرکز عمده بر روی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «تابناک»؛ جشنواره فجر سی و هشتم از شنبه دوازده تا بیست و دوم بهمن با نمایش و داوری 28 فیلم بلند داستانی در دو بخش اصلی و نگاه نو، ده فیلم کوتاه داستانی و ده مستند همراه خواهد بود. همچون چند دوره پیشین، سینمای خبرنگاران سینمایی و منتقدین فیلم، سینماملت تعیین شده است. در این دوره با کاهش خبرنگاران غیرفعال یا غیرمرتبط، عوامل فیلم ها در کنار اهالی رسانه در پردیس سینمایی ملت حضور دارند و میهمانان و هنرمندان در پردیس سینمایی چارسو به دیدن فیلم‌ها خواهند نشست.

اگر جزو تماشاگران جشنواره در سینماهای مردمی هستید، راهنمای کامل فیلم‌ها جشنواره را مشتمل بر مشخصات تمامی فیلم‌ها از اینجا می‌توانید ببینید.

سومین روز جشنواره با فیلم بلند «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان که هم در بخش فیلم‌ اولی‌ها (نگاه نو) و هم در بخش اصلی (سودای سیمرغ) آغاز می‌شود؛ فیلمی درباره دستگیری عبدالمالک ریگی که انتظار می‌رود با توجه حضور بهرام توکلی در کنار ملکان اثر قابل توجهی باشد. «ابر بارانش گرفت» اثر تازه مجید برزگر و «آبادان یازده 60» ساخته مهرداد خوشبخت دیگر فیلم‌های روز دوم هستند. فیلم کوتاه «امتحان» به کارگردانی سونیا حداد و فیلم مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» اثر سام کلانتری نیز در سانس پایانی نمایش داده می‌شوند.

 

روز صفر


کارگردان: سعید ملکان
تهیه‌کننده: سعید ملکان
نویسنده: سعید ملکان و بهرام توکلی
بازیگران: امیر جدیدی، ساعد سهیلی
فیلمبردار: علی قاضی
تدوین گر: -
خلاصه داستان: روایتی از عملیات دستگیری عبدالمالک ریگی

 

 

ابر بارانش گرفته

کارگردان: مجید برزگر
تهیه‌کننده: مجید برزگر
نویسنده: مجید برزگر
بازیگران: نازنین احمدی، مزدک میرعابدینی، علی ثانی‌فر، ارشیا نیک‌بین
فیلمبردار: مسعود امینی تیرانی
تدوین گر: حمیدرضا برزگر
خلاصه داستان: سارا پرستار 35 ساله و مجرب، به بیمارانش کمک می‌کند تا آرام شوند. حتی آنها که امیدی به زنده ماندنشان نیست… .

 

 

آبادان یازده 60


کارگردان: مهرداد خوشبخت
تهیه‌کننده: حسن کلامی
نویسنده: مهرداد خوشبخت
بازیگران: علیرضا کمالی، حسن معجونی، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی و نادر سلیمانی
فیلمبردار: مهدی جعفری
تدوین گر: سهراب خسروی
خلاصه داستان: مردم غیور آبادان ... شهر در آستانه سقوط قرار گرفته است!

 

جایی برای فرشته‌ها نیست


کارگردان: سام کلانتری
تهیه‌کننده: محمد شکیبانیا و محسن شاه محمد میراب
داستان: «تیم ملی اسکیت هاکی دختران ایران» برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی حتی پول بلیت ندارند و باید ناتوانی دولت در تامین هزینه‌های فعالیت ورزشی‌شان را شخصاً جبران کنند.

 

امتحان
کارگردان: سونیا حداد
تهیه‌کننده: پوریا حیدری اوره

 

این خبر تا پایان روز سوم تکمیل می‌شود

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد توفیق علاوی اتحادیه اروپا روز جهانی تالاب ها برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی جشنواره فیلم فجر محمد توفیق علاوی اتحادیه اروپا روز جهانی تالاب ها برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر جایی برای فرشته ها نیست آبادان یازده 60 فیلم کوتاه ابر بارانش سعید ملکان فیلم بلند روز صفر فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم

سعید احمدعباسی روی همکاری تیمی دومین گل ایران مقابل تایلند در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا را زد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۵ آسیا ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران در سالن بانکوک آرنای تایلند میان تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند، دو فینالیست هفدهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی قاره‌کهن آغاز شده و ایران دو بر صفر از حریف خود پیش است.

سعید احمدعباسی، آقای‌گل فعلی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا، چند دقیقه پس از گل نخست یوزه‌ای ایرانی، پاس بی‌نقص و معرکه مسلم اولاد قباد را به گل تبدیل کرد و اختلاف را به دو گل رساند. پیش از به ثمر رسیدن این گل، اولادقباد و علی‌اصغر حسن‌زاده، یک‌ودوی زیبایی را داشتند که گل دوم ایران را به همراه داشت.

کد خبر 748827

دیگر خبرها

  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • گل دوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • عکس| ماجرای مصدومیت شدید سعید آقاخانی چیست؟/ حال کارگردان نون خ خوب است
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست