Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@18:43:07 GMT

تجلیل از پیشکسوتان کشتی در آمل

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۲۲۰۲

تجلیل از پیشکسوتان کشتی در آمل

مراسم تجلیل از پیشکسوتان کشتی، دیشب با حضور جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان استان مازندران و گلستان در شهرستان آمل برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی هیات کشتی استان مازندران، شب گذشته با همت هئیت کشتی شهرستان آمل یازدهمین مجمع پیشکسوتان کشتی شهرستان آمل با حضور مسئولین شهری، استانی و چهره های شاخص کشتی ایران از جمله محمدرضا طالقانی، عسگری محمدیان، اصغر ثمربخش، مجید ترکان، قاسم رضایی،  غلامرضا نوری زاده، آیت واگذاری، جابر صادق زاده، اویس ملاح، محمود گنجی و جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان و مدال آوران کشتی مازندران و گلستان در تالار مهرگان شهرستان آمل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با تلاش های پرویز فرزان از پیشکسوتان کشتی شهرستان آمل برپا شد، از سال ها فعالیت چهره های ماندگار کشتی کشور از جمله از محمدرضا طالقانی، اصغر ثمربخش، قاسم رضایی و مهندس دادگر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی پیشکسوتان کشتی کشتی شهرستان آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی

در حاشیه مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آفای ورزش ایران تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات فینال و رده بندی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی تا دقایقی دیگر در سالن کشتی مجموعه ورزشی امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

مسئولان این پیکارها پیش از برگزاری مسابقات فینال پنج وزن دوم از امین میرزازاده قهرمان جهان تجلیل به عمل آوردند. میرزازاده با کسب نشان طلای قهرمانی سال ۲۰۳۲ بلگراد سهمیه المپیک ایران را در وزن ۱۳۰ کیلوگرم قطعی کرد.

شیر بختیاری چهارشنبه شب نیز با رای مردم به عنوان آقای ورزش ایران معرفی شد. در این رای گیری فدراسیون کشتی به عنوان برترین فدراسیون سال ۱۴۰۲ و امیررصا معصومی به عنوان قهرمان فردا انتخاب شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل

دیگر خبرها

  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود