Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، از آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال ۹۹ از روز ۱۵ بهمن ماه جاری خبر داد. تاریخ انتشار: 11:16 - 14 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۲۷۹۹

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال ۹۹ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از فردا سه شنبه ۱۵ بهمن ماه جاری شروع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آزمون مبتنی بر رایانه در حدود ۳۵ دانشگاه کشور برگزار می‌شود. مهلت ثبت نام این آزمون از فردا سه شنبه ۱۵ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا ۲۶ بهمن ادامه دارد.

برای آماده شدن داوطلبان این آزمون، دو آزمون آزمایشی مبتنی بر رایانه تا قبل از برگزاری آزمون اصلی پذیرش توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی برگزار می‌شود.

آزمون مجموعه داروسازی جدا از سایر رشته‌ها و بعدازظهر روز چهارشنبه ۲۱ خرداد سال ۹۹ برگزار می‌شود و آزمون رشته‌های علوم پایه و دو رشته دندانپزشکی نیز در نوبت صبح و عصر روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ خرداد ۹۹ برگزار برگزار می‌شود.

آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی گروه علوم پزشکی در این دوره برای ۶۵ رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت، پنج رشته داروسازی و دو رشته دندانپزشکی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: ۴ هزار نفر کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی تامین اجتماعی را دریافت کردند

بر این اساس داوطلبانی که مدارک آنان منع پذیرش ندارد، می‌توانند در آزمون رشته‌های یک مجموعه از دکتری تخصصی (Ph.D) که شامل «مجموعه باکتری شناسی»، «مجموعه بهداشت باروری»، «مجموعه روانشناسی»، «مجموعه فیزیولوژی»، «مجموعه مدیریت اقتصاد»، «مجموعه علوم و صنایع غذایی» و «مجموعه زیست فناوری و پزشکی موکولی» است، شرکت کنند.

برای هر مجموعه یک دفترچه سؤال متشکل از مـواد درسی اعلام شده با ضرایب مورد نظر هر رشته در نظر گرفته می‌شود.

عنوان مدرک تحصیلی داوطلبان اعم از دانشنامه یا گواهی تحصیلی باید منطبق با رشـته‌های قیـد شـده بـه عنـوان مـدارک تحصیلی مورد پذیرش باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دکتری آزمون دکتری وزارت بهداشت آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی ثبت نام آزمون دکتری برگزار می شود آموزش پزشکی ۱۵ بهمن ماه سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را به عنوان «رییس هیات اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر یونس پناهی

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

«نظر به توانمندی های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ، به عنــوان نایب‌رییس شــورای‌عالی و رییس هیأت اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منصوب می شوید تا ضمن راه اندازی دبیرخانه جشنواره مذکور در آن معاونت، تدبیر سازوکار اجرایی، انتصاب دبیر جشنواره و سایر اقدامات مورد نیاز را پیگیری و عملیاتی کنید.

امید است با توجه به تجربیات ارزشمند و درایت جنابعالی، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این دوره از جشنواره، با رویکرد توسعه تحقیقات مسأله محور و رعایت عدالت و شفافیت در فرآیندهای ارزیابی و اجرایی باشیم.»

کد خبر 6093038

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال
  • افزایش ۱۲ درصدی ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی سال ۱۴۰۳
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳