Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@21:55:29 GMT

تحويل خودرو‌هاي پيش فروش شده

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۲۴۱۵

تحويل خودرو‌هاي پيش فروش شده

خبرگزاری آریا- شرکت صنعت خودرو آذربایجان وعده داد به زودی حدود 750 خودرو پیش فروش خود را به مشتریان تحویل می‌دهد.
به گزارش خبرگزاری آریا از روابط عمومی شرکت صنعت خودرو آذربایجان، 746 دستگاه خودروی ناقص درکف کارخانه که به دلیل نواقص عمده و عدم امکان همکاری با شرکت مادر، قابل عرضه نبوده است و با نظارت مستقیم شعبه ویژه 64 تعزیرات حکومتی تهران در حال تجاری شدن بوده و به زودی به خریدارانی که در صف انتظار هستند تحویل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت صنعت خودرو آذربایجان که خودرو چینی «ام جی» را در ایران تولید می‌کند، وعده داد به زودی حدود 750 خودرو پیش فروش خود را به مشتریان تحویل می‌دهد.
براساس گزارش عملکردی که این شرکت منتشر کرده، تاکنون 1408 دستگاه خودرو تحویل مشتریان داده است. همچنین با توجه به طرحی که در جهت رضایتمندی مشتریان صبور و وفادار شرکت ایجاد شده است، قریب به دو هزار نفر از مشتریان انصراف خود را اعلام کرده اند.
این گزارش می‌افزاید: باتوجه به اینکه جمعی از خریداران که شائبه عدم شفافیت و یا صحت در عملکرد شرکت را داشتند و جهت احقاق حقوق مندرج در قرارداد فیمابین متوسل به مراجع ذیصلاح شده بودند، در تبعیت از بخشنامه ریاست قوه قضاییه، پرونده حدود 250 نفر از حواله داران به شورای حل اختلاف ارجاع شده است که مراحل رسیدگی به این پرونده‌ها در حال انجام است.
این شرکت همچنین اعلام کرده است: درباره تولید محصول جدید به زودی اطلاع رسانی خواهدکرد.
با شروع تحریم‌های آمریکا بسیاری از خودروسازان ایرانی که خودور‌های چینی را در ایران مونتاژ می‌کردند به دلیل کارشکنی شرکای چینی خود در تامین قطعات با مشکلات عدیده‌ای مواجه شدند و تولید این محصولات عملا متوقف شد. ازاین رو این شرکت‌ها درعمل به تعهدات خود در پیش فروش محصولاتشان ناموفق بوده اند و در نتیجه اعتراض مشتریان خودرو‌های ثبت نامی را درپی داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تحویل خودرو شرکت صنعت خودرو آذربایجان پیش فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود

وزیر نفت گفت: با همکاری شرکت پالایش و پخش و شرکت صنایع ملی پتروشیمی بخشی از تولید متانول تولید کشور به سمت تولید بنزین سوق داده می شود.

به گزارش مشرق، جواد اوجی وزیر نفت امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در بحث تولید بنزین در مجتمع‌های پتروشیمی بخصوص پتروشیمی‌هایی که تولید محصول متانول دارند، تفاهمنامه‌های خوبی امضا شد، گفت: با همکاری شرکت پالایش و پخش و شرکت صنایع ملی پتروشیمی بخشی از تولید متانول تولید کشور به سمت تولید بنزین سوق داده شود.

وی افزود: امروز در بسیاری از کشورها از خوراک متانول برای تولید بنزین استفاده می‌شود. در ایران نیز دانش فنی و ظرفیت انجام این کار وجود دارد. در برخی پتروشیمی‌ها که سهامداران آنها تمایل داشتند با همکاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی این اتفاق رقم خورد و بخشی از تولید متانول را به تولید بنزین سوق خواهیم داد.

وزیر نفت خاطر نشان کرد: این ریل‌گذاری انجام شده و با توجه به افت قیمتی که در سال‌های گذشته در محصولات متانول داشتیم و از طرفی به منظور حل ناترازی بنزین می‌توانیم در تولید بنزین از خوراک متانول استفاده کنیم. این موضوع در کشور چین نیز اکنون اتفاق می‌افتد و در ایران نیز می‌توانیم از این ظرفیت بهره‌مند شویم.

افزایش ۴۰۰ هزار بشکه ای تولید نفت

وزیر نفت خاطر نشان کرد: با تکمیل ۷۹ پروژه نیمه‌تمام و اجرای ۵۰ پروژه جدید می‌توانیم به میزان ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار بشکه تولید نفت را افزایش دهیم. همچنین به دنبال افزایش ۳۵ میلیون متر مکعب گاز و ۵۰ هزار بشکه ظرفیت پالایشی هستیم.

وی ادامه داد: در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردمی نامگذاری شده است، اتفاق خوبی رقم خورد چراکه عمده سهامداران این پتروشیمی‌ها مردم هستند.

اوجی با بیان اینکه وزارت نفت در شروع سال جدید پروژه‌های کلان را با استفاده از منابع داخلی مورد توجه قرار داده است، گفت: در توسعه میادین نشان دادیم که معطل شرکت‌های خارجی نیستیم و با سرمایه‌گذاری‌های خوبی که در دو سال اخیر صورت گرفت توانستیم نگاه خوبی را به بخش داخلی ایجاد کنیم.

بهره بردای از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام تا پایان سال

وی با تاکید بر اینکه امروز شاهد بودیم یک اتفاق بزرگ و کم‌نظیر در صنعت نفت رقم خورد، گفت: استفاده از حداکثر ظرفیت هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ صنایع پتروشیمی در توسعه میادین گازی می‌تواند شرایط بسیار خوبی را در این صنعت رقم بزند. نزدیک به ۲۰ میلیون مخزن گازی با ۱۴ شرکت و هلدینگ بزرگ پتروشیمی تفاهمنامه امضا شد و بالغ بر هفت میلیارد دلار شرکت‌های بزرگ در این حوزه سرمایه‌گذاری می‌کنند و رقم بیش از ۱۳۰ میلیون متر مکعب گاز را از توسعه این میادین طی دو و سه سال آتی به بهره‌برداری می‌رسانیم که ضمن تامین خوراک پتروشیمی‌ها در توسعه میادین گازی نیز نقش مهمی دارد.

وزیر نفت اضافه کرد: ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار تا پایان سال به بهره برداری می رسد و ۵۰ پروژه بزرگ جدید در راستای ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار را نیز در دستور کار قرار داریم.

افزایش ۸ درصدی تحویل گاز به صنایع پتروشیمی

وی همچنین گفت: سال گذشته بیش از هشت درصد نسبت به سال قبل از آن گاز بیشتری را به صنایع پتروشیمی تحویل دادیم. نتیجه این مساله این شد که تولید محصولات پتروشیمی به خوبی پیش رود و امسال انتظار است که نسبت به سال گذشته از نظر حجمی و ارزش تولید رقم بیشتری را محقق کنیم.

دیگر خبرها

  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون