Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابتکار با اشاره به حمایت‌های دولت از کارآفرینی به‌ویژه برای نسل جوان گفت: دولت تلاش می‌کند تا بستر کارآفرینی در سطح کشور بیش از پیش فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «معصومه ابتکار» امروز(دوشنبه، ۱۴ بهمن) در آیین افتتاحیه بزرگ‌ترین مرکز تولید قارچ گیلان در شهرستان رشت ضمن  تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: باید با کارآفرینی، افزایش تولیدات اقتصادی، افزایش مشارکت اجتماعی و سیاسی و حضور در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی، آرمان‌های شهدا را حفظ و راهشان را ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهوری با اشاره به پروژه‌های دهه فجر با وجود فشارهای اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمن افزود: با وجود شرایط سخت و تحریم‌ها و تهدیدات ظالماته آمریکا، تلاش‌های این‌چنینی بسیار ارزشمند بوده و جای تقدیر دارد.

 

ابتکار به حمایت‌های دولت در کارآفرینی به‌ویژه برای نسل جوان اشاره و تصریح کرد: دولت تلاش می‌کند تا بستر کارآفرینی در سطح کشور بیش از پیش فراهم شود و امیدواریم فعالیت‌های اقتصادی با حمایت‌های صورت گرفته تداوم داشته باشد.

 

وی به ظرفیت‌های بالای اقتصادی گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: گیلان دارای سرمایه‌های ارزشمندی در بخش کشاورزی، گردشگری و بوم‌گردی است که خوشبختانه دولت تدبیر و امید گام‌های خوبی برداشته و باید از این فرصت استفاده شود.

 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر مسجد ایام الله دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد معامله قرن مسجد نماز جمعه اردبیل پروژه های دهه فجر در گیلان حمایت از کارآفرینان رونق تولید معصومه ابتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود

استاندار زنجان با بیان اینکه این کارگران هستند که چرخ تولید را می‌چرخانند و شما کارگران افسران جنگ اقتصادی هستید، گفت: موضوعاتی همانند سخت و زیان‌آور بودن باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های ذی‌ربط قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مراسم روز کارگر شامگاه چهارشنبه در یکی از واحدهای تولیدی استان زنجان با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

محسن افشارچی، استاندار زنجان در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام کارگر، اظهار داشت: درد کارگران را درد خود می‌دانیم و به‌خاطر همین موضوع دستورات ویژه‌ای را برای پیگیری تایید طبقه‌مندی مشاغل صادر کردم.

وی با بیان اینکه این کارگران هستند که چرخ تولید را می‌چرخانند و شما کارگران افسران جنگ اقتصادی هستید، مطرح کرد: موضوعاتی همانند سخت و زیان‌آور بودن باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های ذی‌ربط قرار گیرد.

استاندار زنجان گفت: با مشکلات کارگران آشنا هستم و در یک هفته اخیر هم در دیدار با کارگران با مشکلات آن‌ها بیشتر آشنا شدم و متأسفانه برخی مشکلاتی که به‌راحتی می‌تواند حل شود به خاطر عدم تدبیر سبب ادامه‌دار بودن مشکل می‌شود.

مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در این برنامه ضمن تقدیر از زحمات کارگران در راستای تحقق جهش تولید در کشور، گفت: برخی واحدهای تولیدی استان زنجان نیازمند نوسازی هستند تا بهره‌وری آن رشد پیدا کند.

وی با تأکید بر اینکه باید به سمت افزایش صادرات حرکت کنیم، گفت: در همین کشورهای منطقه مشتریان خوبی برای محصولات واحدهای تولیدی استان زنجان وجود دارد که باید از فرصت‌ها استفاده کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به اینکه ارزآوری باید اولویت نخست واحدهای تولیدی بزرگ استان و کشور باشد، مطرح کرد: با ارزآوری است که وضعیت اقتصاد کشور ارتقا پیدا می‌کند و این ظرفیت را واحدهای تولیدی بزرگ استان زنجان از جمله ایران ترانسفو دارد.

گفتنی است، در این مراسم، سالار عقیلی خواننده کشورمان نیز حضور داشت و چند قطعه موسیقی خود را در جمع کارگران اجرا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • رشد اقتصادی شهرها در گرو پتانسیل کارآفرینی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود