Web Analytics Made Easy - Statcounter

هرتا برلین صفر - شالکه صفر

در هفته ۲۰ بوندس‌لیگا تیم‌های هرتا برلین و شالکه به مصاف هم رفتند. این دیدار که در ورزشگاه المپیک برلین انجام گرفت پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی بدون گل به پایان رسید. هیچیک از دو تیم نتوانسند از موقعیت‌های خود برای باز کردن دروازه حریف استفاده کنند.

آگسبورگ ۲ - وردر برمن یک

تیم وردر برمن که در فصل جاری هفته‌ پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است، این هفته با نتیجه ۲ بر یک از آگسبورگ شکست خورد و سه امتیاز از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل پیروزی آگسبورگ در این دیدار در دقیقه ۸۲ به ثمر رسید.

آر بی لایپزیگ ۲ - بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۲

حساس‌ترین دوئل این هفته رویارویی آر بی لایپزیگ و بوروسیا مونشن‌گلادباخ بود که در رده‌های اول و سوم جدول قرار داشتند. در این مصاف که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید، مونشن‌گلادباخ چهره‌ای قوی از خود نشان داد و تا دقیقه ۸۹ بازی ۲ بر یک از میزبان خود جلو بود، اما در لحطات پایانی گل تساوی را خورد و پیروزی را از دست داد.

ماینتس یک - بایرن مونیخ ۳

برنده بزرگ تساوی آر بی لایپزیگ و مونشن‌گلادباخ در هفته ۲۰ بوندس‌لیگا بایرن مونیخ بود. این تیم با پیروزی ۳ بر یک در زمین ماینتس توانست صدر جدول رده‌بندی را فتح کند. بایرن مونیخ در این مصاف اقتدار خود را به نمایش گذاشت و در عرض تنها ۲۶ دقیقه سه بار دروازه حریف را باز کرد. بایرن مونیخ در حال حاضر ۴۲ امتیاز دارد و لایپزیگ نیز با یک امتیاز کمتر تیم دوم جدول است.

بوروسیا دورتموند ۵ - اونیون برلین صفر

بوروسیا دورتموند نیز نام خود را در فهرست برندگان هفته بیستم به ثبت رساند. این تیم در مصاف خانگی مقابل اونیون برلین قدرت‌نمایی کرد و مهمان خود را در حضور ۸۰ هزار تماشاگر با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد. سه گل آخر دورتموند در این دیدار در عرض ۸ دقیقه (دقایق ۶۸، ۷۰ و ۷۶) به ثمر رسید. دورتموند با این موفقیت به رتبه سوم ارتقا یافت.

هوفن‌هایم ۲ - بایر لورکوزن یک

یکی از برندگان هفته هوفن‌هایم بود که در دیداری خانگی توانست بایر لورکوزن را ۲ بر یک مغلوب کند و سه امتیاز مهم به دست آورد. گل پیروزی هوفن‌هایم در این مصاف در دقیقه ۶۰ بازی به ثمر رسید. بایر لورکوزن و هوفن‌هایم به ترتیب با ۳۳ و ۳۴ امتیاز در رده‌های پنجم و هفتم جدول قرار دارند.

*رقابت‌های هفته ۲۰ بوندس‌لیگا با انجام دو دیدار خاتمه یافت که طی آن اف ث کلن میزبان فرایبورگ بود و موفق شد با چهار گل این تیم را درهم کوبد و پادربورن نیز در زمین خود به مصاف ولفسبورگ رفت که با ننتیجه پرگل دو بر چهار مغلوب این تیم شد.

جدول رده‌بندی

۱- بایرن مونیخ، ۴۲ امتیاز

۲- لایپزیگ، ۴۱ امتیاز

۳- دورتموند، ۳۹ امتیاز، تفاضل گل ۲۸

۴- گلادباخ، ۳۹ امتیاز، تفاضل گل ۱۵

کد خبر 482091 برچسب‌ها فوتبال - بوندس لیگا آلمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال بوندس لیگا آلمان مونشن گلادباخ آر بی لایپزیگ بایر لورکوزن بایرن مونیخ ثمر رسید هوفن هایم ۲ بر یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون

به گزارش قدس آنلاین، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌وپنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه ۶۸ آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵ از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه ۳۱ دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و رم هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی ۶۶ امتیازی شد، اما نتوانست فاصله‌ پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم ۶۰ امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌وپنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (۱۹:۳۰) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (۲۲:۱۵).

در جدول رده‌بندی سری A اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با ۸۹ امتیاز صدرنشین است، میلان با ۷۱ امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از آن یوونتوس ۶۶ امتیازی و بولونیای ۶۴ امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • جشنواره گل بایرلورکوزن در فرانکفورت
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • تاکید رئیس بایرن: توخل فصل بعد نیست
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • اشتوتگارت - بایرن مونیخ؛ ترکیب رسمی