Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@13:49:27 GMT

دستگیری 2 مدیر و کارمند در زرندیه

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۳۰۸۰

دستگیری 2 مدیر و کارمند در زرندیه

حوادث رکنا: مدیر و کارمند یکی از ادارات زرندیه بازداشت شدند.

به گزارش رکنا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرندیه از بازداشت شدن 2 نفر از مدیران و کارکنان شهرستان زرندیه خبر داد.

سعید اسکندری  اظهار کرد: 1 نفر از مدیران و 1 نفر از کارمندان در شهرستان زرندیه به دلیل مشارکت در اتهامات مالی و ارتشاء بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تحقیقات ادامه داشته و در حال حاضر از ذکر جزئیات این پرونده معذوریم.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی اخبار حوادث کارمند شهرستان زرندیه بازداشت جزئیات اخبار مرکزی عکس فیلم دختر مرد تهران اخبار تهران حوادث تهران ویروس چین تلگرام شهرستان زرندیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

غلامحسین عماری در نشست هم اندیشی با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران شهرستانی وجود سه نماینده را یک امتیاز و ظرفیت برای این شهرستان ارومیه برشمرد.

وی افزود: باید از این فرصت همانند گذشته به بهترین و بیشترین وجه ممکن در راستای پیگیری و حل مسائل استفاده کنیم .

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

عماری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی قشر قابل توجهی از جامعه را در موضوعات مختلفی از جمله حمایتی، مددجویی، مسکن و… حمایت می‌کند که اقدام ارزشمند و بی بدیلی است.

دیگر خبرها

  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • واکنش کنعانی به دستگیری دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • ۹۷دانشجوی دانشگاه ویرجینیا و تگزاس آمریکا هم بازداشت شدند
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان