Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@12:38:41 GMT

نصیرزاده: شیخ لاری اقدام به بیرون کشیدن تیم نکرد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۳۲۱۰

نصیرزاده: شیخ لاری اقدام به بیرون کشیدن تیم نکرد

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی اعلام کرد احد شیخ لاری در بازی با شهرخودروی مشهد اقدامی برای بیرون کشیدن تیم از زمین نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ماشین سازی در هفته هجدهم لیگ برتر مقابل شهرخودرو با نتیجه دو بر یک شکست خورد. در این مسابقه داور یک پنالتی برای شهرخودرو گرفت که بعد از این اقدام احد شیخ لاری به قضاوت او اعتراض کرد و البته با حرکت دست خود چیزی را از بازیکنان خواست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این حرکت دست برخی اینطور برداشت کردند که او خواهان بیرون کشیدن تیمش از زمین شده و به همین خاطر باید به کمیته انضباطی احضار شود. با این حال مدیرعامل ماشین سازی چنین چیزی را رد می کند.


هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره این مساله عنوان کرد: من خودم در ورزشگاه بودم و هیچ تخلفی توسط آقای شیخ لاری در این زمینه ندیدم. حرکت دستی که او انجام داد برای بیرون آوردن تیم از زمین مسابقه نبود. بلکه می خواست بازیکن در محوطه جریمه یک جا جمع نشوند.


وی ادامه داد: آن صحنه اصلا شائبه ای برای خروج تیم از زمین نداشت و شما دیدید که محقق هم نشد. از آنجا که داور بازی را به دلیل اخطار به یکی از اعضای کادرفنی قطع کرده بود، فقط دو نفر از بازیکنان ما برای استفاده از آب به کنار زمین آمدند و مورد خاصی در این خصوص نبود.


مدیرعامل ماشین سازی همچنین گفت: شیخ لاری مربی باتجربه ای است و به طور قطع آنچه در رابطه با اقدام او برای بیرون کشیدن تیم از زمین شائبه ایجاد کرده صحت ندارد. قطعا اعضای کمیته انضباطی هم با توجه به تجربه ای که دارند، بر این موارد دقت لازم را خواهند داشت.

هوشنگ نصیرزاده احد شیخ لاری ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هوشنگ نصیرزاده احد شیخ لاری ماشین سازی تبریز بیرون کشیدن تیم احد شیخ لاری تیم از زمین برای بیرون ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان

وزیر راه و شهرسازی از ساخت ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ مسکن مهر بدون یک ریال آورده متقاضیان و وام بانکی خبر داد و گفت:هزینه آماده سازی زمین را بعد از مردم می‌گیریم. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهرداد بذرپاش با بیان این‌که مهم‌ترین مولدسازی تاریخ حوزه مسکن در حال روی دادن است، اظهار کرد: 128 هزار و 500 واحد مسکن مهر در حال ساخت است که برای این پروژه‌ها یک ریال متقاضی واریز نکرده و هیچ وام بانکی ندارند. هیچ ریالی در بودجه به این پروژه‌ها تخصیص داده نشده اما تمامی آنها به پایان رسیده است.

وی افزود: عملیات آماده سازی پروژه‌های واحدهای مسکونی در حال انجام است و در اراضی شهری و روستایی بیش از 100هزار هکتار زمین در مدار آمده است.

وی با بیان این‌که هزینه های عملیات آماده سازی اراضی باید از افراد گرفته شود، گفت: 80 تا 90 درصد از این هزینه ها از افراد گرفته نمی شود و آنرا به سال های آتی انتقال می دهیم.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: گلوگاه‌ اصلی ما در حال حاضر  تامین منابع مالی است که بخشی از آن شبکه مالی  و بانکی کشور است. سال گذشته نسبت به سال قبل عملکرد بانک‌ها بهتر بود اما فاصله هزینه‌ها با پرداختی‌ها بسیار است و امسال نیاز است که  بانک‌ها همکاری بیشتری داشته باشند.

بذرپاش با اعلام این‌که در حوزه  صنعت شهرها تفاهمنامه ساخت 140 هزار واحد مسکونی امضا شده است از هدف‌گذاری تامین یک میلیون زمین روستایی خبر داد و اضافه کرد:‌ تاکنون 670 هزار قطعه زمین تامین شده و امیدواریم تا تابستان یک میلیون زمین روستایی را تامین کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حرکت آیت‌الله لاری زمینه‌ساز شکل‌گیری انقلابی بر مبنای نظریه ولایت مطلقه فقیه است
  • تازه‌ترین نظریه توطئه: ما دو خورشید داریم که دومی پشت اولی پنهان شده!
  • هوش مصنوعی ربات‌ها را بهتر از انسان‌ آموزش می‌دهد
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • پاس سردار فقط هالند را می‌خواست!
  • فاضلاب خانگی عامل ریزش قنات‌ و فرونشست زمین در یزد است
  • پاکسازی ریه با سیگار کشیدن!