Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از وقوع کولاک در ده محور استان خبر داد و گفت: در محورهای تکاب – شاهیندژ، سردشت – مهاباد، پیرانشهر – تمرچین، ارومیه – سرو، ارومیه – راژان، مهاباد – بوکان، نقده – پیرانشهر، خوی – مرز رازی، سلماس – خوی، ارومیه – سلماس طی بیست چهار گذشته کولاک در برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسلان شکری ضمن تقدیر شایان از تلاش بی وقفه راهداران ادامه داد: در طی بیست و ساعت گذشته جهت جلوگیری از انسداد شریان های اصلی عملیات برف روبی به حجم 270 کیلومتر در 21 مرتبه در 8 محور شریانی و 5 محور غیر شریانی انجام یافته است. وی ادامه داد: تناژ مصرفی شن و نمک در سطح محورهای ارتباطی جهت جلوگیری از یخبندان 280 تن بود که در جریان این عملیات 80 نفر از همکاران راهداری با 32 دستگاه ماشین آلات نسبت به انجام این عملیات راهداری زمستانی اقدام کردند.  وی از ادامه عملیات برف روبی راههای ارتباطی روستاهای استان خبر دادو افزود: بارش برف و وقوع کولاک شب گذشته باعث مسدودی راه ارتباطی 10 روستا در شهرستان تکاب و 5 روستا در شهرستان شاهیندز و 40 روستا در شهرستان پیرانشهر و 85 روستا در شهرستان مهاباد شده است که راهداران در صدد بازگشایی این راههای روستایی هستند. شکری از کولاکی بودن سه محور استان در حال حاضر خبر داد و افزود: در محورهای شاهین دژ – تکاب و شوط – چالدران کولاک بوده و در محور مهاباد – سردشت کولاک به همراه مه گرفتگی در جریان است.  این مقام مسئول با تاکید بر رعایت نکات ایمنی و همراه داشتن زنجیر چرخ اضافه کرد: ۶۸ راهدارخانه استان آماده اسکان مسافران گرفتار در برف و کولاک بوده و مسافران می‌توانند در صورت گرفتار شدن در کولاک از طریق تلفن ۱۴۱ به نزدیک‌ترین راهدارخانه مراجعه کنند.       

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: روستا در شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.   وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد