Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم پور با اعلام خبر حضور ۶۶۷ نماینده فرماندار و ۵ هزار معتمد در شهرستان کرج به عنوان بازوان انتخاباتی گفت: این افراد با تجربه در امر انتخابات در سامانه ای مرتبط با بحث نظارتی ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « غفور قاسم پور» از حضور 667 نماینده و 5 هزار معتمد در شهرستان کرج به عنوان بازوان انتخاباتی خبر داد و گفت: این افراد با تجربه در امر انتخابات در سامانه ای مرتبط با بحث نظارتی ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های البرز با اشاره به اهمیت برپایی انتخابات سالم و هدفمند افزود: برپایی انتخابات برمبنای تجربه و شناخت است و حضور 5 معتمد با تجربه و شناخت به منظور تحقق انتخاباتی هدفمند و قانونمند است.

 

وی با بیان اقدامات صورت گرفته در زمینه امنیت انتخابات عنوان کرد: تمامی تمهیدات و سیاست های لازم به منظور برپایی هرچه بهتر انتخابات صورت گرفته است که تشکیل کمیته های هفت گانه نمونه این تمهیدات است.

 

وی با بیان اهمیت پشتیبانی های لازم در جهت تجمیع آراء انتخاباتی در سطح استان البرز مطرح کرد: انتظار می رود در مجموع برنامه های هدفمندی که صورت گرفته است شاهد انتخاباتی پرشور، سالم، قدرتمند و با مشارکت بالا باشیم.

 

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های البرز در پایان خاطرنشان کرد: حوزه های انتخابیه در سطح شهرستان های فردیس، کرج و اشتهارد معین شده اند و اقدامات نهایی برای برپایی انتخابات انجام شده است.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد ایام الله دهه فجر اردبیل معامله قرن فهما انقلاب اسلامی فرمانداری شهرستان کرج شهرستان کرج انتخابات مجلس برپایی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران بازوان توانمند جامعه‌

نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی در پیامی به مناسبت روز کارگر تأکید کردند: کارگران ستون تحقق اقتصاد مقاومتی و بازوان توانمند جامعه در ساختن ایران هستند.

در قسمتی از پیام نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی آمده است:
هفته کار و کارگر و به طور خاص یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، سالروز پاسداشت مقام قشر زحمتکشی است که از آنها به عنوان عمود خیمه تولید ملی، ستون تحقق اقتصاد مقاومتی، شالودۀ ساختن ایران قوی و نیز بازوان توانمند جامعه در به دست آوردن تعالی و شکوفایی یاد می‌شود.

اسم گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با اسم «جهش تولید با مشارکت مردم» نقش و جایگاه کارگران را بیش از پیش در توسعه همه جانبه کشور نمایان می‌کند و در حقیقت این مهم زمانی به مرحله عمل و تحقق درمی‌آید که جامعه بزرگ و پرتلاش کارگری با حمایت همه جانبه دولت و مردم برای پیشرفت و تعالی کشور کمر همت ببندند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • کارگران بازوان توانمند جامعه‌
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد