Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:56:02 GMT

۳۳ فروند بالگرد هوانیروز ارتش بهینه‌سازی شده است

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۳۴۱۱

۳۳ فروند بالگرد هوانیروز ارتش بهینه‌سازی شده است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی زمینی ارتش، سرتیپ کیومرث حیدری روز دوشنبه در جمع فرماندهان، مسولان و کارکنان فنی شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران، پنها اظهار داشت: امروز بازدارندگی نیروهای مسلح به جایی رسیده که برای به شهادت رساندن سرباز ولایت در سنای آمریکا قانون تصویب می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تاکید کرد: اگر در قیاس بزرگتر کارکرد و عملکرد نیروهای مسلح را اندازه‌گیری کنیم خواهیم دید هرکدام بازدارندگی را به اوج خود رسانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمونه بارز هم شما جوانان مومن و فنی شرکت پنها هستید.

حیدری با اشاره به اورهال و نوسازی بالگردها افزود: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران دستان توانمند شما قطعات را یکی پس از دیگری طراحی و تولید کرد تا تمامی بالگردها به پرواز در بیایند، در طول ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن تمامی ماموریت‌های هوانیروز با قوت انجام شد و هوانیروز ارتش اولین یگانی است که بلافاصله در منطقه ماموریت حاضر می‌شوند.

وی تاکید کرد: امروز با همکاری وزارت دفاع و صنایع داخلی کشور تعداد ۳۳ فروند از بالگردهای هوانیروز که سال‌ها زمین‌گیر شده بود اورهال و نوسازی شد و ان شاء الله در ماموریت‌های آینده از آنها استفاده خواهیم کرد.

هوانیروز ارتش بزرگترین ناوگان بالگردی خاورمیانه را داراست

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: چند نقص بزرگ و مهم در حوزه بالگردی وجود داشت که امروز تمامی آنها برطرف شده اول اینکه حجم زیادی از بالگردهای هوانیروز زمین‌گیر شده  بودند، دوم اینکه بالگردهای ما فقط در روز می‌توانسته‌اند پرواز و اجرای عملیات کنند و سومین مورد برد پایین موشک‌های هوانیروز بود که همه این موارد با همت جوانان انقلابی و با حضور شبانه‌روزی وزارت دفاع و شرکت پنها برطرف شد.

حیدری با بیان اینکه امروز در حوزه برد موشک‌های هوانیروز به دستاوردهای خوبی رسیده‌ایم، خاطرنشان کرد: امروز برد موشک‌های هوانیروز در حد بسیار مطلوبی ارتقا یافته است و در حوزه دوربین‌های دید در شب نیز به خودکفایی رسیده‌ایم و این ادعا را داریم که می‌توانیم در دل شب پرواز کنیم و اهداف را منهدم سازیم.

وی در شرکت پنها و در جمع فرماندهان و مسولان آنها گفت: اینجا جایی است که درگذشته آمریکایی‌های مزدور مستقر بودند و برای ما بالگرد می‌آوردند، اورهال می‌کردند و زنجیره‌های وابستگی را روز به روز نسبت به خودشان محکم‌تر می‌کردند اما امروز صدای طنین‌انداز بالگردهای ما با همت شما جوانان انقلابی در کشور به گوش همگان می‌رسد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش یادآور شد: هوانیروز ارتش بزرگترین ناوگان بالگردی خاورمیانه است و در حوزه‌های بالگردی به دستاوردهای مهمی دست یافته است، در حال حاضر نیز درصد آمادگی هوانیروز در حد بسیار بالایی قرار دارد.

۲۹ فروند بالگرد نیروی زمینی در حال بهینه‌سازی است

همچنین سرتیپ دوم خلبان کیومرث احدی مدیرعامل شرکت نوسازی و بهینه‌سازی بالگردهای ایران روز دوشنبه اظهارداشت: امروز بخش عظیمی از قطعات بالگردی توسط جوانان برومند و متخصص شرکت پنها طراحی و تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت نوسازی و بهینه‌سازی بالگردهای ایران با بیان اینکه در حوزه اورهال به دستاوردهای خوبی دست یافته‌ایم، افزود: پیشرفت‌های خوبی در حوزه نوسازی و اورهال بالگردهای زمین‌گیر شده داشته‌ایم

احدی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون  تعداد ۳۳ فروند بالگردهای مختلف که سال‌ها به دلیل نداشتن قطعه زمین‌گیر شده بودند با توانمندی جوانان انقلابی و فنی شرکت پنها تعمیر، نوسازی و به چرخه ناوگان بالگردی درآمدند.

مدیرعامل شرکت نوسازی و بهینه‌سازی بالگردهای ایران ادامه داد: تحریم برای ما تبدیل به فرصت شد و ما را بر آن داشت تا روی پای خود بیاستیم و ان شاء الله تا پایان سال نیز تعداد ۲۹ فروند بالگرد دیگر در حال اورهال است و پس از تست نهایی در ماموریت‌های مختلف بکارگیری می‌شوند.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران وزارت دفاع سنای آمریکا ارتش جمهوری اسلامی ایران خاورمیانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران وزارت دفاع سنای آمریکا ارتش جمهوری اسلامی ایران خاورمیانه انقلاب اسلامی ایران وزارت دفاع سنای آمریکا ارتش جمهوری اسلامی ایران خاورمیانه فرمانده نیروی زمینی ارتش موشک های هوانیروز جوانان انقلابی هوانیروز ارتش فروند بالگرد اسلامی ایران زمین گیر شده وزارت دفاع شرکت پنها فنی شرکت ۳۳ فروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۳۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود

قهرمان رحمانی مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی در مراسم تودیع و معارفه با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام جزو اولویت‌ها است، گفت: با جذب هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه‌تمام استان تکمیل می‌شود و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای‌آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستان‌ها است، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستان‌ها و ۸ طرح نیمه‌تمام می‌توان گام مؤثری در توسعه فضا‌های آموزشی استان برداشت.

پیام صدقی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه‌سازی، گفت: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه‌سازی استفاده کرد.

وی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه‌سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود