Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالامیر خطیب‌زاده دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفتمین دوره رقابت های بین‌المللی شطرنج جام کارون با حضور شطرنج‌بازانی از کشورهای دنیا، پنجم تا یازدهم اسفندماه امسال در اهواز برگزار می‌شود و در پایان به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

رییس هیات شطرنج خوزستان با بیان اینکه مسابقات با توجه به ریتینگ شطرنج بازان در سه جدول C،B،A برگزار =می‌شود گفت: در جدول A این مسابقات شطرنج ‌بازان ریتینگ بالای ۲۰۰۰ حضور دارند؛ همچنین جدول B مربوط به ریتینگ ۲۰۰۰ - ۱۶۰۰ و جدول C مربوط به رده سنی زیر ۱۴ سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور استاد بزرگ ‌های شطرنج ایران و جهان در این رقابت ها افزود: بی شک حضور این نفرات باعث افزایش سطح کیفی مسابقات شده و پیش بینی می کنیم رقابت تنگاتنگی بین شرکت کنندگان جدول گروه A داشته باشیم.

خطیب‌زاده با اشاره به اینکه برگزاری رقابت‌های بین‌المللی در اهواز موجب ارتقای سطح فنی شطرنج‌بازان و مربیان خوزستان می‌شود افزود: با توجه به اینکه رقابت‌های جام کارون در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت‌ها خواهیم داشت.

به گزارش ایرنا ششمین دوره این پیکارها با قهرمانی شطرنج باز اوکراینی به پایان رسید.

برچسب‌ها اهواز شطرنج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اهواز شطرنج اهواز شطرنج شطرنج بازان بین المللی جام کارون رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت ها طی روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

گفتنی است نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت