Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@06:12:30 GMT

سلطانی‌فر: برابر مهاجرت ورزشکاران بی‌تفاوت نیستیم

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۳۵۸۰

سلطانی‌فر: برابر مهاجرت ورزشکاران بی‌تفاوت نیستیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: در برابر مهاجرت ورزشکاران به هیچ عنوان بی‌تفاوت نیستیم و معتقدیم با روش منطقی و غیر احساسی باید با ورزشکاران، پیشکسوتان و جوانان آینده ورزش کشور ارتباط برقرار کنیم و نظارت دقیق داشته باشیم تا بتوانیم این موضوع را کنترل کنیم.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی فر با اشاره به موضوع مهاجرت تعدادی از ورزشکاران کشور گفت: اینها فرزندان مردم، ایران و نظام هستند و ما در برابر این موضوع به هیچ عنوان بی‌تفاوت نیستیم و معتقدیم با روش منطقی و غیر احساسی باید با ورزشکاران، پیشکسوتان و جوانان آینده ورزش کشور ارتباط برقرار کنیم و شنونده نیازهای آنان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اظهارات این ورزشکاران بعد از مهاجرتشان اشاره کرد و افزود: معتقدم ما باید درها را باز بگذاریم و اجازه دهیم هر زمان که بخواهند قهرمانان کشورمان به میهن بازگردند.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: بیشتر این ورزشکاران مشکلات شخصی از جمله مشکلات با ریاست فدراسیون، مربی و یا مشکلات دیگر شخصی داشتند، بنابراین نباید به این موضوع به عنوان بحران سیاسی و اجتماعی نگاه کنیم.

وی در پایان به مذاکرات اخیر خود با مقامات کمیته بین‌المللی المپیک در لوزان سوئیس اشاره کرد و گفت: در این دیدارها مواضع و ملاحظات خود را به صورت صریح و روشن بیان کردیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر بی تفاوت نیستیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۳۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بعدازظهر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مسجد بلال صداوسیما در مراسم ترحیم مرحوم مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و رسانه شرکت کرد.

سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور یافت.

کد خبر 6098281

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • فیلم| رئیسی: فعال شدن اقتصاد در روستاها مانع مهاجرت جوانان به حاشیۀ شهرها می‌شود
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • (ویدئو) تفاوت ورزش ۱۵ دقیقه‌ای با ورزش ۳۰ دقیقه‌ای روی بدن
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود
  • ویدیو/ تفاوت ورزش ۱۵ دقیقه‌ای با ورزش ۳۰ دقیقه‌ای روی بدن