Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@11:02:22 GMT

خاطرات و زندگی نامه سردار سلیمانی کتاب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۳۷۲۲

خاطرات و زندگی نامه سردار سلیمانی کتاب شد

ایران اکونومیست-کتاب «این مرد پایان ندارد» زندگی جهادی سرباز اسلام شهید قاسم سلیمانی به همت سیدعلی بنی‌لوحی گردآوری، تنظیم و نگارش شده و توسط انتشارات راه بهشت راهی بازار نشر می شود.

کتاب «این مرد پایان ندارد» زندگی جهادی سرباز اسلام شهید قاسم سلیمانی، توسط انتشارات راه بهشت و به همت سیدعلی بنی‌لوحی گردآوری، تنظیم و نگارش شده و حق توزیع آن نیز با سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کتاب ۲۶۰ صفحه‌ای که به صورت متن و تصویر رنگی منتشر می‌شود مخاطب علاوه بر برخی تصاویر منتشر نشده از فرمانده جبهه مقاومت خاطراتی را می‌خواند که تعدادی از آن‌ها برای اولین بار منتشر می‌شوند.

در واقع در سیر این کتاب نگارنده تلاش کرده است که مطالب کتاب، به گونه‌ای سامان یابد تا خواننده، مکتب «شهید قاسم سلیمانی» را بیشتر بشناسد.

سیدعلی بنی‌لوحی نویسنده کتاب «این مرد پایان ندارد» از رزمندگان دوران دفاع مقدس است که خود را خادم یاران حضرت روح‌الله در لشکر امام حسین (ع) می‌داند و معتقد است بزرگترین خوشبختی زندگی‌اش این بوده که او را در صحنه جهاد و شهادت راه داده‌اند، هرچند دست خالی و مانده از راه باز گشته است.

سیدعلی بنی‌لوحی بعد از دفاع مقدس مدتی رئیس ستاد نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و اکنون به فعالیت‌های فرهنگی مشغول است که نتیجه تلاش او تدوین و تألیف بیش از ۲۰ جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است و او هم‌چنان در رزم است.

مهر

برچسب ها: سردار سلیمانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهید قاسم سلیمانی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر نمایش‌نامه خوانی می‌شود