Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود فیروزی روز دوشنبه در حاشیه بهره برداری از دو مرکز حرفه آموزی معلولان ذهنی سبزوار افزود: در کنار اقدامات اداره بهزیستی برای مناسب سازی منزل و معابر، سایر دستگاهها نیز با مناسب سازی مجموعه های خود نقش موثری در ارائه خدمات مطلوب به افراد دارای معلولیت دارند.
وی اضافه کرد: یکی از موارد  پیشگیری و کاهش معلولیتها غربالگری است که درهمین راستا سه غربالگری مهم شنوایی، بینایی سنجی و اوتیسم در کنار سایر غربالگری ها در سطح استان خراسان رضوی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی گفت: هم اینک ۱۲۶ هزار معلول در خراسان رضوی از خدمات مختلف بهریستی بهره مند هستند همچنین به ۱۲ هزار معلول در ۱۹۰ مرکز شبانه روزی و روزانه خدمات ارائه می شود.
رییس اداره بهزیستی سبزوار هم گفت: خدمت رسانی به گروههای مختلف دارای معلولیت و توسعه برنامه های توانبخشی و توانمندسازی متناسب با نیازهای روز جامعه از مهمترین اولویتهای سازمان بهزیستی برای تحقق سلامت و رفاه اجتماعی است.
مرضیه کسرایی فر افزود: پنج مرکز توانبخشی شبانه روزی سالمندان، مرکز نگهداری معلولان ذهنی دختران بالای ۱۴ سال، مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان، ۱۰ مرکز توانبخشی روزانه و چهار سازمان مردم نهاد معلولان زیر نظارت سازمان بهزیستی به جامعه معلولان در سبزوار خدمات ارائه می دهند.  
هم اکنون ۱۲۶ هزار پرونده معلولیت در بهزیستی استان خراسان رضوی فعال است و هفت هزار نفر از ۱۲ هزار مددجوی زیر پوشش اداره بهزیستی را شهروندان معلول تشکیل می دهند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 خراسان رضوی سالمندان شبانه روزی مسکن معلولان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اداره بهزیستی خراسان رضوی مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۳۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در این شهرستان پنج مصدوم به دنبال داشت.

  عبدالرحمن مجددی افزود: بدنبال وقوع این حادثه که امشب در کیلومتر ۲ جاده خواف به رشتخوار به وقوع پیوست ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.   وی ادامه داد: پنج مصدوم حادثه بعد از ارزیابی نخست توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف انتقال یافتند.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

 

دیگر خبرها

  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • مناسب سازی ورودی ادارات دولتی و محیط شهری برای معلولان و جانبازان
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری