Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@23:29:04 GMT

گازرسانی به ۵۲ روستا در ایلام آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۳۸۵۷

گازرسانی به ۵۲ روستا در ایلام آغاز شد

مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: همزمان با دهه فجر، گازرسانی به ۵۲ روستای استان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام، «عباس شمس اللهی» صبح امروز(۱۴ بهمن) در آیین آغاز گازرسانی به ۵۲ روستای ایلام اظهار کرد:  همزمان با دهه مبارک فجر در مجموع ۱۶۸ پروژه شامل گازرسانی به ۵۲ روستا ، ۱۱۵ طرح صنعتی و یک جایگاه سی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان.جی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی تصریح کرد: امروز گازرسانی به ۵۲ روستای ایلام آغاز شده است.

 

شمس اللهی افزود: با آغاز گازرسانی به این روستاها، تعداد روستای برخوردار از گاز در استان به ۴۷۰ روستا با ۹۵ درصد خانوار رسیده است.

 

وی یادآور شد: هم اکنون ۲۴ شهر با پوشش ۹۹ درصد خانوار شهری در استان ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند.

 

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با بیان اینکه در سال آینده اتمام گازرسانی به شهرهای باقیمانده استان تحقق خواهد یافت، خاطرنشان کرد: در این خصوص پوشش حداکثری صنایع در استفاده از گاز طبیعی و جایگزینی سوخت‌های فسیلی مایع نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد ایام الله دهه فجر اردبیل معامله قرن انقلاب اسلامی ایام دهه فجر فهما کانون های مساجد بهره برداری از پروژه گازرسانی گازرسانی به روستاها گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور از رودخانه با طناب

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بلوچ معاون عمرانی فرماندار چابهار در پیگیری و تشریح این موضوع، گفت: به دنبال سیلاب اخیر مسیر خاکی روستای کورکچ آسیب دید که با تلاش نیرو‌های امدادی و خدماتی بازگشایی و درحال حاضر عبور و مرور ساکنان این روستا از این مسیر درحال انجام است.
ساکنان روستای کورکچ شهرستان چابهار به منظورسهولت در رفت آمد درخواست ساخت پل بر روی رودخانه‌ای دارند باعث جدا شدن بخش‌های از روستا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • بازسازی روستای امامزاده ابراهیم(ع) شفت بدون پروسه اداری آغاز شود
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • عبور از رودخانه با طناب
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز