Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۹ تهران در مراسم افتتاح قسمت شمالی گذرگاه استاد معین اظهار امیدواری کرد بخش جنوبی گذرگاه استاد معین هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سید علی مفاخریان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح زیرگذر استاد معین اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های خوبی است که با نگاه شهردار تهران فعالیت خود را آغاز و بعد از افت و خیزهای فراوان امروز به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهردار تهران دو پروژه را اولویت دار می‌دانستند که یکی از آنها میدان فتح و دیگری همین پروژه زیرگذر استاد معین بود.

شهردار منطقه ۹ تهران با اشاره به این مطلب که این منطقه  کریدور غرب تهران است و از گذشته دارای محرومیت‌هایی بوده، گفت: در دو سال گذشته ۸۵ پروژه افتتاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفته است. این نوید را می‌دهیم که بخشی از ۴۳ پروژه دیگری هم که در حال اجرا است تا پایان سال افتتاح شود.

مفاخریان افزود: نگاه ما به پروژه‌ها انسان محور بوده و حتی پروژه استاد معین هم با همین نگاه ساخته شده است.

وی تصریح کرد: در کنار عبور و مرور خودروها برای پیاده‌روها و دوچرخه سواران هم امکاناتی در این پروژه دیده شده است. 

شهردار منطقه ۹ تهران اذعان کرد: در این چند روز مردم شاهد برچیده شدن کارگاه پروژه استاد معین بودند و این بابت آسوده شدند که شهرداری قصدش ایجاد تسهیلات برای شهروندان است.

وی با بیان اینکه امیدواریم بخش جنوبی این گذرگاه که از داخل پادگان جی عبور کرده و به خیابان سی متری جی می‌رسد هرچه زودتر کلید خورده و به بهره برداری برسد، گفت: بعد از بهره‌برداری بخش جنوبی به دنبال اتصال ادامه خیابان به میدان فتح خواهیم بود که باعث کاهش بار ترافیکی این بخش از منطقه خواهد شد.

مفاخریان افزود: به طور قطع اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان به پروژه‌های محله محور در سال ۹۹ باعث خواهد شد تا محرومیت‌های محلات کاهش پیدا کند.

وی در پایان در ارتباط با اعتراضات مردمی نیز گفت: همانطور که آقای حناچی گفتند حتما مطالعات این پروژه برای اجرای قسمت جنوب به شمال انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۴۱۰۵

منبع: آنا

کلیدواژه: شهردار تهران پیروز حناچی شهردار منطقه ۹ شهردار منطقه ۹ تهران بهره برداری برسد بخش جنوبی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد

 منصوری معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد با اشاره به به سیلاب‌های اخیر و ضرورت حفظ و حراست از بستر رودخانه‌ها گفت: در حال حاضر، در ۳۷ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد، حد حریم و بستر انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌ها لایروبی و در ۲/۳ رودخانه‌ها دیواره ساحلی کشیده شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به رفع تصرف اخیر در رودخانه ارزانک از توابع بخش خضرآباد اشاره کرد و گفت: ۴ مورد تصرف شامل ساخت استخر، درختکاری و ساخت منزل مسکونی در این رودخانه انجام شده بود که با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد.

مردم می‌توانند در صورت مشاهد تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها با سامانه شکایات مردمی شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به شماره تلفن ۳۱۰۷۷ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد