Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب «دنیای دیدنی» با طرح و ویراستی جدید از سوی انتشارات عهدمانا منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، کتاب «دنیای دیدنی» که به بیان «توحید مفضل» برای کودکان و نوجوانان می‌پردازد با طرح و ویراستی جدید از سوی انتشارات عهدمانا منتشر شد.

این کتاب ترجمه‌ای ساده و گویا از کتاب شگفت‌انگیز «توحید مفضل» است که در آن امام صادق(ع) شگفتی‌های آفرینش را برای یار و همراه خویش بیان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کتاب کودکان و نوجوانان دنیا را از نگاه امام صادق(ع) می‌ببینند. «دنیای دیدنی» عکس‌هایی شگفت‌انگیز از درون بدن انسان تا فراسوی کهکشان‌ها آورده شده است.

رضا مصطفوی، این کتاب را با قلمی روان و ساده برای کودکان و نوجوانان ارائه کرده است.

نسخه‌های قبلی این کتاب پیش از این با قطع خشتی بزرگ منتشر شده بود. ولی اکنون دنیای دیدنی را انتشارات عهدمانا، در 224 صفحه رقعی با عکس‌های رنگی و قیمت 29 هزار تومان منتشر کرده است.

انتهای پیام/4028/

منبع: آنا

کلیدواژه: کتاب ادبیات کودک و نوجوان برای کودکان و نوجوانان دنیای دیدنی منتشر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین

سید علی موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت: جشنواره راویان غدیر با موضوع مدح و منقبت حضرت علی (ع) و واقعه تاریخی غدیر منتشر شد.

وی افزود: قالب آثار این جشنواره مداحی، شعرخوانی و سرود است و دو گروه سنی ۷ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۷ سال مخاطب آن هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین اضافه کرد: مهلت ارسال آثار تا ۲۴ خرداد ماه امسال تعیین شده است و زمان برگزاری آیین اختتامیه نیز چهارم تیر خواهد بود.

موسوی گفت: آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت و فضایل حضرت علی (ع)، فرهنگ عمیق و اهداف واقعه غدیرخم، ترویج فرهنگ علوی و تولید آثار در این زمینه از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند فیلم آثار خود را در پیام‌رسان شاد به شماره ۰۹۹۱۹۷۲۷۵۱۳ ارسال کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت: مدت زمان فیلم حداقل سه و حداکثر پنج دقیقه باشد و مشخصات فردی در آن قید شود، فیلم‌برداری به صورت افقی، در نمای باز و بدون حرکت دوربین انجام شود و آثار هم باید با فرمت mp ۴ و حداکثر حجم ۱۶ مگابایت باشد.

به گفته موسوی، در بخش شعرخوانی نیز شرکت کنندگان می‌توانند آثار شاعران مطرح کشور را به صورت دکلمه اجرا و برای جشنواره بفرستند. در این بخش شرکت کنندگان باید اثر را از حفظ داشته باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین افزود: اجرای سرود باید به صورت زنده، در گروه‌های جداگانه دختر و پسر حداکثر با ۱۵ نفر انجام شود و حضور از هر دو پایه سنی در گروه سرود امکان‌پذیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم
  • بازگشت به دنیای صدا