Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، صبح امروز جشنواره حضرت علی اکبر و تجلیل از سربازان نخبه فرهنگی ستاد فرماندهی انتظامی استان در سالن استاندارد تبریز برگزار شد.

سردار محمدی جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به برکت خون شهدای عزیزمان شاهد بهترین شرایط و امنیت پایدار و مثال زدنی کشورعزیزمان در دنیا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: همه کسانی که در تمامی عرصه‌های مختلف برای عزت و سربلندی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی زحمت کشیده و جان شیرین خود را تقدیم کرده‌اند باعث شدند ایران اسلامی به یک بالندگی و توان بزرگ در دنیا برسد.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی پیروزی انقلاب اسلامی را در سایه رهبری امام راحل عظیم الشآن نعمتی الهی دانست و افزود: این راه مقدس به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری ادامه داشته و در حال حاضر به کوری چشم دشمنان چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را با یکدیگر جشن می‌گیریم.

حجت الاسلام محبی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه عرصه انتخابات و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن از ضروریات جامعه است افزود:با حضور حداکثری در انتخابات و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن باز هم دشمنان انقلاب را مایوس کرده و باز هم صحنه‌ای پرغرور می‌آفرینیم.

او افزود: به فرمایش حضرت علی علیه السلام سرباز زینت هر کشوری است چرا که امنیت کشور را سربازان آن تامین می‌کند که بزرگترین نعمت در هر جامعه است.

حجت الاسلام محبی گفت: مقام معظم رهبری فرموده اند کسانی که امنیت جاده‌ها و امنیت شهر‌ها را تامین می‌کند.همانند مجاهدان فی سبیل الله هستندکه باید قدر آن‌ها را بدانیم تا خداوند تعالی با نظر رحمت به ما نگاه کند.

او  افزود: جوانان ما قدرت هر کاری را دارند به شرطی که به آن‌ها میدان و بهاء بدهیم چرا که جوانانی همچون سردار باقری‌ها و سردار سلیمانی‌ها در دفاع مقدس جنگ تحمیلی را فرماندهی کرده و نگذاشتند یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد.

در پایان مراسم از سه خانواده شهید و تعدادی از سربازان نخبه فرهنگی تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نخبه فرهنگی جشنواره علی اکبر فرمانده انتظامی فرماندهی انتظامی حضرت علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود مرادی نراقی گفت: در جشنواره ریواس، برنامه‌هایی در قالب شعرخوانی، خواندن متون ادبی و طنز با لهجه راونجی، اجرای موسیقی سنتی، بازی‌های بومی و محلی، طبخ غذاهای سنتی و چیدن ریواس از کوه مروار و دره اجرا شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: هدف از برگزاری بیست و ششمین جشنواره ریواس را ایجاد روحیه نشاط و همدلی و معرفی و شناساندن هر چه بیشتر قابلیت‌های راونج که دارای ظرفیت‌های منحصر به فرد در زمینه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مختلف در طول سال گفت: برگزاری این جشنواره‌ها علاوه بر توسعه گردشگری می‌تواند موجب نشاط اجتماعی شود.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی با بیان اینکه روستای راونج با داشتن مزیت‌های مختلف کشاورزی می‌تواند میزبان جشنواره‌های متعدد دیگری نیز باشد، افزود: ظرفیت‌هایی همچون امامزادگان سلیمان و پیرداوود، دشت ریواس و دره راونج از جمله ظرفیت‌های گردشگری منحصر به فرد این منطقه است.

کد خبر 6095881

دیگر خبرها

  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه