Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور علیرضا کمره‌ای معاون آموزش متوسطه وزارت، رضا مدرس معاون عمرانی استانداری، موسی دادی زاده مدیر کل اموزش و پرورش هرمزگان و جمعی از مسئولین کشوری و استانی، هفدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش سراسر کشور در هرمزگان آغاز شد.

در این مسابقات ۲۰۳ هنرجوی شاخه کار دانش سراسر کشور مشارکت دارند که در چهار بخش صنعت، خدمات، هنر و کشاورزی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برگزاری این مسابقات پنج هنرستان شهر بندرعباس و هنرستان کشاورزی شهرستان رودان دخیل هستند که ۳۴ عنوان رشته مسابقات را پوشش خواهند داد.

هفدهمین دوره مسابقات شاخه کاردانش به میزبانی هرمزگان با ورود و پذیرش هنرجویان در ۱۳ بهمن ماه ۹۸ آغاز گردید و با معرفی برترین‌های رشته‌های مختلف در مراسم اختتامیه که در سالن حوزه علمیه خواهران در روز ۱۵ بهمن ماه سالی جاری برگزار می‌شود، به پایان می‌رسد.

کد خبر 4842987

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش هرمزگان خبرگزاری مهر بندرعباس هرمزگان دهه فجر بارش برف بوشهر انتخابات 98 شیراز ایلام قزوین شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس ویروس کرونا انقلاب اسلامی ایران زلزله هفدهمین دوره مسابقات شاخه کاردانش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی که به میزبانی استان کرمان برگزار شد، ۲۱ اثر از هنرمندان صنایع‌دستی سیرجان موفق به کسب مهر اصالت ملی شدند.

داوری نشان ملی رویدادی است که به‌صورت دوسالانه با هدف ارتقا و بهبود کیفی محصولات بر اساس معیار‌های تعیین شده از جمله مرغوبیت مواد اولیه، طراحی محصول، رعایت همه اصول کاربردی محصول شامل استحکام، ایمنی، پرداخت نهایی، بهداشت، ارگونومی، معیار‌های زیبایی‌شناسی، بسته‌بندی، اصالت، نوآوری، قابلیت بازاریابی و عرضه در بازار باهدف ایجاد رقابت میان هنرمندان و معرفی هنر‌های شاخص منطقه‌ای و استانی برگزار می‌شود

آثاری موفق به دریافت مهر اصالت ملی شوند می‌توانند در آینده برای دریافت نشان مهر اصالت بین‌المللی اقدام کنند.

این آثار شامل رشته گلیم‌بافی ۱۹ اثر، رودوزی‌های سنتی رشته پته‌دوزی یک اثر و پوشاک سنتی رشته عروسک محلی یک اثر بود که موفق به کسب مهر اصالت در این دوره شدند.

دیگر خبرها

  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • خودآگاهی و شناخت اجتماعی برای هدایت تحصیلی نیاز است
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل