Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:09:52 GMT

توجه به روستاها از تاکیدات دولت تدبیر و امید است

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۵۳۱۰

ایسنا/گیلان معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، توجه به روستا و توسعه پایدار روستایی را یکی از تاکیدات دولت تدبیر و امید دانست و گفت: روستا کانون تولید و اشتغال است و فعالیت های کشاورزی و گردشگری در روستا رونق می گیرد.

معصومه ابتکار امروز(چهاردهم بهمن ماه) در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های آبرسانی مجتمع بیج شهرستان رشت، با گرامیداشت دهه فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار کرد: وفاداری عملی به آرمان های انقلاب و همراهی واقعی با شهدا امروز در کارزار تلاش و فعالیت برای توسعه پایدار و سربلندی ایران معنا پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شرایطی چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیریم که کشور و نظام ما مورد هجمه دشمنان هم در بعد اقتصادی و هم در بعد روانی قرار دارد و تحریم های ظالمانه علیه ملت اعمال می شود تا تاریخ افتخارات این مرز و بوم که با مجاهدت شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم شکل گرفته مخدوش شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به مجاهدت های ملت در عرصه های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات به ویژه انتخابات پایان سال عزت و اقتدار کشور را مضاعف می کند. این انقلاب متعلق به همه مردم است و انتخابات باید با حضور گسترده همه سلایق برگزار شود تا بتوانیم گام موثری را برای پیشرفت کشور برداریم.

وی با اشاره به ارتقای ۱۰ درصدی شاخص تامین آب شرب روستایی در گیلان به دنبال افتتاح پروژه امروز، تاکید کرد: تامین آب شرب سالم یکی از مولفه های سلامت و در نهایت توسعه پایدار است و برای زنان و خانواده اهمیت دارد. بی تردید اگر آب شرب سالم و بهداشتی در دسترس نباشد سلامت خانواده ها با چالش مواجه خواهد شد.

معاون رئیس جمهور، یکی از رویکردهای معاونت زنان و خانواده را اصلاح الگوی مصرف دانست و خاطرنشان کرد: باید از منابع طبیعی آب شیرین همچون دریا و رودخانه و تالاب و منابع آب شرب شهری و روستایی به درستی استفاده و حفاظت کنیم و زنان و خانواده نقش کلیدی در اصلاح الگوی مصرف دارند و باید آموزش لازم برای تغییر سبک زندگی را مد نظر قرار دهیم.

وی رشد و توسعه روستا را موجب حضور جوانان تحصیلکرده و خلاق دانست و یادآور شد: در گام دوم انقلاب باید زمینه را برای فعالیت جوانان به عنوان صاحبان این کشور و نظام فراهم کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دولت تدبیر و امید روستا توسعه پایدار معاون رئیس جمهور زنان و خانواده توسعه پایدار آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۵۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز یکشنبه نشست اعضای هیأت دولت با استانداران با حضور رئیس جمهور، معاون اول رئیس‌جمهور، وزرای کابینه و استانداران به میزبانی وزارت کشور برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این نشست گفت: حدود ۷۰۰ - ۸۰۰ روستا در استان خوزستان به صورت کامل آسفالت شده است که رضایت‌مندی صددرصدی مردم روستا را به همراه داشته است.

وی افزود: با مساعدت قرارگاه امام حسن (ع)، پتروشیمی‌ها و جذب بیشتر اعتبارات آلایندگی‌ها نیز شرایط بهتر خواهد شد.

به گزارش مهر، در این نشست پیرامون برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مسائل مختلف کشور و سیاست‌های دولت بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

کد خبر 6097650

دیگر خبرها

  • آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • توجه به اقتصاد خلاق یکی از راه‌های جهش تولید است
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • «بی‌حجاب، مزاحم ماست، نباید تحمل شود»- طراح لایحۀ حجاب و عفاف/ ابوالفضل اقبالی کیست؟
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند