Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:47:14 GMT

هفت طرح برق‌رسانی درمیناب به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۵۳۱۵

هفت طرح برق‌رسانی درمیناب به بهره‌برداری رسید

مدیر برق ناحیه میناب روز دوشنبه درحاشیه بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: این طرح‌ها شامل شبکه فشار ضعیف هوایی به طول ۱۵ هزار و ۶۷۲ متر، شبکه فشار ضعیف زمینی به طول ۴۲۵ متر و شبکه فشار متوسط هوایی به طول ۱۸ هزار و ۲۷۴ متر است.
کیوان براتی افزود: شبکه فشار متوسط زمینی به‌طول ۵۱ متر، ۴۲ دستگاه پست هوایی، ۲ دستگاه پست زمینی و احداث ۴۷۴ دستگاه چراغ روشنایی معابر نیز از دیگر طرح‌های افتتاحی برق‌رسانی در میناب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دهه مبارک فجر در مجموع ۹۵ طرح عمرانی با هزینه ۲ هزار و ۲۰۰ میلیاردریال در میناب به بهره برداری می رسد.
این طرح‌ها دربخش‌های توسعه وخدمات، کشاورزی، منابع طبیعی وشیلات، بهداشت ودرمان، صنعت ومعدن، آموزش وپرورش، مسکن، حمل ونقل، ورزش و منابع انرژی است.

شهرستان میناب در ۱۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع است.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران میناب افتتاح طرح هرمزگان برق دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران میناب افتتاح طرح هرمزگان برق دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران میناب افتتاح طرح هرمزگان برق دهه فجر بهره برداری طرح ها شبکه فشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۵۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز (۱۵ اردیبهشت ماه ) اظهار کرد: درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

او توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شد که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

وی عنوان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امداد رسانی‌ هستند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال